در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

سفیران را فراموش نکنیم …

تپسی همیشه در تلاش است تا مسافران بهترین تجربه را در سفرها داشته باشند و از سوی دیگر تجربه خوبی را از کار با تپسی برای سفیران رقم بزند. همان طور که سفیران بخش زیادی از تجربه مسافران از سفر را می‌سازند و برای ساختن این تجربه تلاش می‌کنند، توجه به حقوق آن‌ها در سفرها هم باعث ایجاد یک تجربه خوش می‌شود و انگیزه بیشتری به سفیر می‌دهد. اما با رعایت چه نکاتی می‌توانیم این کار را انجام دهیم؟

زمان انتظار سفیران را کاهش دهیم

سفیران تپسی همیشه تلاش می‌کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن در مبدا حاضر شوند و مسافران را به‌موقع به مقصد برسانند. با کنار هم گذاشتن دقایق انتظار سفیران در هر مبدا، به زمان قابل توجهی می‌رسیم که آن‌ها هر روز از دست می‌دهند. این دقایق برای سفیران ارزشمند و فرصتی برای کسب درآمد هستند. بنابراین با حضور به‌موقع در مبدا، می‌توانیم دقایق انتظار سفیران را کاهش دهیم تا آن‌ها زمان بیشتری برای کسب درآمد داشته باشند.

توقف و وجود چند مقصد را ثبت کنیم

توقف در مبدا،‌ مقصد و در طول مسیر، زمان سفر را برای سفیر افزایش می‌دهند؛ زمانی که برای او هم بسیار ارزشمند است. امکان ثبت این موارد از زمان ثبت درخواست تا پایان سفر وجود دارد اما در طول سفر، نیاز است این کار را با هماهنگی سفیر انجام دهید. هزینه زمان توقف و مقصد دوم یا سوم، با توجه به افزایش مسافت یا زمان سفر به هزینه سفر اضافه می‌شود.

به ظرفیت خودرو توجه داشته باشیم

در هر سفر تپسی حداکثر 3 مسافر می‌تواند سوار خودرو شود؛ چرا که ظرفیت استاندارد و ایمن بیشتر خودروها همین تعداد است. توجه به ظرفیت خودرو باعث می‌شود سفر امن‌تری را از نظر استانداردهای فنی داشته باشید. همچنین این نکته را در نظر بگیرید که سفیر می‌تواند سفر با بیش از این تعداد مسافر را لغو کند.

همراه داشتن حیوان خانگی را با سفیران هماهنگ کنیم

همراه داشتن حیوان خانگی در سفرهای تپسی در صورت هماهنگی با سفیر و حمل حیوان خانگی در باکس، مجاز است. در صورتی که می‌خواهید در سفرهای تپسی حیوان خانگی به‌همراه داشته باشید، پس از قبول درخواست سفر، با سفیر تماس بگیرید یا در اپلیکیشن به او پیام دهید و موضوع را به اطلاعش برسانید. در صورت رضایت سفیر و حمل حیوان خانگی در باکس، مشکلی برای سفر با حیوان خانگی با تپسی نخواهید داشت.

شما چه پیشنهاد دیگری دارید؟

در این مطلب به تعدادی از نکات مهم برای در نظر گرفتن حقوق سفیران اشاره کردیم. اگر شما هم نکته‌ای به نظرتان می‌رسد، آن را در بخش دیدگاه‌ها برایمان بنویسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.