در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

چگونه از آخرین وضعیت راه‌های کشور باخبر شویم؟

یکی از نکاتی که باید در سفرهای بین‌شهری به آن توجه شود، آخرین وضعیت راه‌های کشور است. این موضوع در زمستان و زمانی که قصد رانندگی در برف را دارید، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. برای همین است که توصیه می‌شود پیش از برنامه‌ریزی برای سفر برون‌شهری حتما آخرین اخبار از وضعیت راه‌های کشور را بررسی کنید.

روش‌های متفاوتی برای به دست آوردن این اطلاعات وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به تلفن وضعیت راه‌های کشور، بررسی آنلاین وضعیت راه‌ها و دوربین زنده راه‌های کشور اشاره کرد؛ روش‌هایی که در این مطلب به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

بررسی آخرین وضعیت راه‌های کشور از طریق دوربین زنده راه‌های کشور

اگر می‌خواهید آخرین وضعیت راه‌های کشور را به صورت تصویری ببینید و از آب و هوا و شرایط جاده مطمئن شوید، می‌توانید از تصاویر دوربین‌های راه‌های کشور استفاده کنید.

دسترسی به تصاویر این دوربین‌ها بسیار آسان است و برای دیدن آن‌ها فقط باید به سامانه 141 و بخش دوربین‌های نظارتی مراجعه کنید.

در این بخش یک نقشه به شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید از چند راه برای دیدن تصاویر دوربین‌ها اقدام کنید:

  • روی نقشه مسیر مورد نظرتان را پیدا کنید و روی آیکون مربوط به دوربین‌ها بزنید و آخرین تصاویر را ببینید.
  • در بخش مسیریابی، مبدا و مقصد را وارد کنید تا دوربین‌های مسیر روی نقشه به شما نمایش داده شوند و سپس برای دیدن تصاویر اقدام کنید.
  • استان محل ترددتان را مشخص و با کلیک روی آیکون دوربین‌ها، به آخرین تصاویر دسترسی پیدا کنید.

توجه داشته باشید که تاریخ و ساعت تصاویر، زیر آن‌ها درج شده‌اند و برای اطمینان بهتر است آن‌ها را هم بررسی کنید.

آخرین وضعیت راه‌های کشور

تلفن وضعیت راه‌های کشور

یکی از سریع‌ترین روش‌ها برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های کشور ، تماس با شماره 141 است که ارتباط با راهداری کل کشور را میسر می‌کند.

با شماره‌گیری 141 می‌توانید از آخرین اخبار راه‌ها مطلع شوید و این شماره تماس به صورت گویا شما را در جریان آخرین وضعیت راه‌های کشور قرار می‌دهد.

اطلاع از آخرین اخبار وضعیت راه‌های کشور به صورت آنلاین

سامانه 141، آخرین اطلاعات مربوط به راه‌ها را منتشر می‌کند و در بخش آخرین اخبار وضعیت راه‌های کشور می‌توانید تازه‌ترین اطلاعات را در این مورد به دست آورید.

این سامانه همیشه به‌روز است و با اطمینان خاطر می‌توانید از اطلاعات ارائه‌شده در آن، استفاده کنید.

اپلیکیشن 141

همچنین سامانه 141 برای دسترسی بهتر کاربران، یک اپلیکیشن نیز طراحی کرده‌است.

تمام امکانات سایت سامانه 141 از جمله تماشای زنده دوربین‌ها و همچنین آخرین وضعیت راه‌های کشور در این اپلیکیشن در اختیار کاربران قرار دارد.

با تپسی از همه مسیرها کسب درآمد کنید

همین حالا می‌توانید با پیوستن به تپسی، در رفت و آمدهایتان کسب درآمد کنید. کافی‌ست از طریق لینک زیر ثبت نام خود را انجام دهید و پس از تایید مدارکتان، کارتان را به عنوان سفیر تپسی شروع کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.