در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

درآمد تاکسی اینترنتی چقدر است؟

تلاش برای افزایش درآمد یکی از اهداف این روزهای همه ما است و همکاری با تاکسی‌های اینترنتی به‌عنوان راننده تاکسی یکی از راه‌های آسان برای کسب آن است. فرقی هم نمی‌کند که دید شما به آن به‌عنوان یک شغل تمام وقت نگاه کنید یا این که آن را فعالیتی نیمه‌وقت بدانید؛ به‌هر حال درآمد تاکسی اینترنتی به قدری مناسب هست که جدی به آن فکر کنید. اما واقعا می‌دانید که درآمد تاکسی اینترنتی چقدر است؟ در ادامه بلاگ تپسی با ما همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر به این سوال پاسخ دهیم.

ثبت‌نام راننده خودرو

درآمد رانندگان تاکسی اینترنتی

به‌عنوان راننده تاکسی اینترنتی، گزینه‌های خوبی همچون تپسی برای همکاری پیش روی شما هستند. تقاضای بالای درخواست تاکسی در تمام ساعات روز، در نظر گرفتن برنامه‌های مختلف رفاهی و اختصاص درصد بالایی از هزینه سفر به راننده از جمله مزایا و ویژگی‌های کار در تاکسی اینترنتی است و همین تضمینی برای درآمد بالای رانندگان تاکسی اینترنتی محسوب می‌شود. هرچند که تجربه و استقابل دیگران نیز شاهدی بر این ادعاست.

برای محاسبه درآمد رانندگان تاکسی اینترنتی اول از همه مهم است که در نظر بگیرید در طول روز چند ساعت را می‌خواهید به این کار اختصاص دهید و بعد از آن در چه شهری کار می‌کنید. مثلا میزان درآمد رانندگان تاکسی اینترنتی در شهرهایی مثل تهران و کرج با مشهد، اصفهان و شیراز متفاوت است.

درآمد کدام تاکسی اینترنتی بیشتر است؟

درآمد تپسی و اسنپ بسته به میزان سفرهایی دارد که راننده قبول می‌کند همچنین میزان فعالیت در طول روز، انتخاب سفر در ساعت‌های پرتردد و البته نرخ تردد نیز در درآمد نهایی تاثیر گذار هستند. بنابراین نمی‌توان به قطعیت مشخص کرد که کدام تاکسی اینترنتی بیشترین درآمد را برای رانندگان ایجاد می‌کند. ضمن این که با یک مقایسه سطحی هم می‌توان مشاهده کرد که هزینه سفر با اسنپ و تپسی در بیشتر اوقات با یکدیگر برابر است.

درآمد تاکسی اینترنتی

رکورد درآمد تپسی

شرکت تپسی در صفجه مخصوص رانندگان خود بخشی را برای محاسبه متوسط درآمد رانندگان با توجه به شهر و ساعات فعالیت گذاشته که شما می توانید در آن بیشترین و کمترین درآمد را به‌صورت حدودی ببینید.

درآمد تپسی در شب

درامد تپسی در شب را بیایید از این نظر بسنجیم که شب‌ها تعداد رانندگان و مسافران کمتر است و از این رو هزینه هر تقاضایی، بسته به مسافت، مقصد و ساعت درخواست ماشین کمی بالاتر از قیمت درخواست ماشین در روز است. برای همین اگر طبق یک الگوی مشخص آن هم در برخی ساعات درخواست سفر در شب را بپذیرید، درآمد تپسی در شب مناسب است و تقریبا کمتر از روز نیست.

درآمد تپسی اسنپ

برای مقایسه درآمد تپسی اسنپ کار سختی پیش رو ندارید. مثلا می‌توانید در صفحه ثبت نام راننده تپسی ببینید که در شهرهای مختلف با چند ساغت فعالیت چه درآمدی را ماهانه خواهید داشت. مثلا در شهر تهران هر راننده با 4 ساعت رانندگی، 10 میلیون و 500 هزار تومان درآمد کسب خواهد کرد. با 8 ساعت، 21 میلیون تومان و با 12 ساعت کار، درآمدی برابر با 31 میلیون و 500 هزار تومان در سال 1402 درآمد ماهیانه کسب خواهد کرد.

ضمن این که از جمله دیگر مزایای همکاری با تپسی، دریافت اختصاصی سهمیه بنزین، گرفتن تخفیف برای اقلامی همچون لاستیک، روغن موتور و دیگر ملزومات مصرفی خودرو، بهره‌مندی از انواع طرح‌های تشویقی تپسی و پاداش‌ها، تسویه آنی اعتبار تا ۵ بار در روز که بدون محدودیت زمانی است و بسیاری از مزایای دیگر است. در صورتی که شرایط لازم را داشته باشید، تنها 10 دقیقه طول می‌کشد که به ما بپیوندید و یکی از سفیران تپسی شوید. برای این کار، هم حضوری و هم آنلاین و تلفنی می‌توانید اقدام کنید.

خوب است بدانید که با سفرهای طلایی تپسی می‌توانید بین 20 تا 100 درصد درآمد خود را افزایش دهید.

اسنپ نیز ساعت کاری دلخواه دارد و درآمد تضمینی را به رانندگان خود می‌دهد. اسنپ نیز برنامه و طرح‌های مختلف رفاهی برای رانندگان خود در نظر گرفته است. شما می‌توانید با تماس با کارشناسان این شرکت نه تنها از شرایط همکاری با اسنپ مطلع شوید بلکه درامد متوسط آن را نیز بپرسید.

درآمد تاکسی اینترنتی در تهران

در شهر شلوغ و پر مسافری مثل تهران قطعا درآمد تاکسی اینترنتی زیاد است. البته همانطور که بالاتر اشاره کردیم، این میزان به زمانی که به این کار اختصاص می دهید نیز مرتبط است.

بر اساس جدول درآمد تاکسی اینترنتی در تهران که توسط تپسی تهیه شده، متوسط درآمد هر ساعت در تهران برای هر سفیر برابر است با 87 هزار و 500 تومان که جمع آن بسته به میزان زمان کارکرد راننده بالاتر می‌رود.

مقایسه درآمد و هزینه کار در تپسی و کارمندی

کارمندی یک شغل ثابت است که حقوقی ثابت و مشخص دارد. قوانین کارمندی با قوانین رانندگی زمین تا آسمان متفاوت است و قابل مقایسه نیست. به نظر می‌رسد که ترکیب برنده از میان این دو، داشتن هر دوی آنها به عنوان شغل است. مثلا کسی که کارمند است و به دنبال راه‌حلی برای افزایش درآمد با کاری آسان و بی‌دردسر می‌گردد، می‌تواند ساعات محدودی از اوقات فراغت خود را به رانندگی تخصیص دهد و اینگونه درآمد خود را بالا ببرد.

شرایط و مزایای کاری رانندگان تاکسی اینترنتی

شرایط و مزایای کاری رانندگان تاکسی اینترنتی را می‌توان در ساعت کاری منعطف، کشف و ماجراجویی و ارتباط با افراد مختلف، کنترل میزان درآمد، بهره‌مندبی از طرح‌های تشویقی و حمایتی و بسیاری از موارد دیگر دانست.

تصور کنید در یک روز تعطیل هم امکان کسب درآمد دارید…

بهترین ساعت کار در تپسی

براساس اطلاعات به دست آمده، بهترین ساعات کار در تپسی از ساعت 9 تا 11 صبح است. این زمان دقیقا وقت رفت و آمد مردم به سمت محل کار و مراکز مختلف است. البته از ساعت 16 تا 20 نیز که مصادف با برگشت مردم به منزل یا حضور در مراکز تفریحی است نیز میزان درخواست ماشین بالا می‌رود. البته در این ساعات هزینه سفر بالاتر است و ازاین رو سفیران تپسی فعال در این ساعات روز درآمد بیشتری را کسب می‌کنند.

درآمد تپسی در سال 1402

درآمد تپسی در سال 1402 بسیار نسبت به سال قبل افزایش پیدا کرده است؛ این را می‌توان در تمام بخش‌های تپسی ملاحظه کرد. بااین‌حال برای بررسی دقیق درآمد تپسی در سال 1402 می‌توانید با کارشناسان و مشاوران تپسی در ارتباط باشید.

درآمد تاکسی اینترنتی می تواند برنامه خوبی برای افزایش درآمد باشد

درآمد تاکسی اینترنتی به عنوان کاری بی دردسر و راحت که سخت هم نیست می تواند نیاز شما به درآمد دوم را مرتفع سازد؛ خوب است که به آن به عنوان یک گزینه جدی حتما فکر کنید.

نکته مهمی که باید در انتها روی آن تاکید کنیم این است که اعدادی که در این مطلب آنها را مطرح کردیم نسبی هستند و بسته به شرایط اقتصادی، میزان کارکرد و قبول سفر هر سفیر ممکن است کمتر یا بیشتر شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر حتما با کارشناسان تپسی تماس بگیرید.

در این رابطه اگر سوالی دارید، حتما از ما بپرسید. همچنین می‌توانید تجربه خود را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. اشکان می گوید

    دروغ پشت دروغ ۴ سال دارم کار می کنم اولا الان ۸ ماه هست بنزین هردو قطع شده و دوما قطعات هردو از بیرون گرانتر ویا بی کیفیت هستند سوما من از صبح تا شب با هردو کار کردم هیچ کدام درامدی اینگونه ندارند از صبح تا شب یکسره کار کنی نهایت یک میلیون داری و اون را هم فردا باید خرج ماشن کنی