در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

ثبت نام راننده تپسی
اخبار تپسی

جزئیات طرح بیمه تکمیلی سفیران تپسی

در حال حاضر طرح بیمه تکمیلی سفیران به صورت آزمایشی برای گروهی از سفیران عزیز فعال شده است و در ادامه افراد بیشتری به این طرح اضافه خواهند شد.

هزینه بیمه‌نامه درمان تکمیلی

برای این بیمه نیازی به پرداخت هزینه از سوی سفیران نیست و تپسی هزینه این بیمه را برای کلیه سفیران تحت پوشش، پرداخت خواهد کرد.

مدت زمان بیمه‌نامه درمان تکمیلی

تاریخ شروع بیمه از یکم ماهی است که سفیر اطلاعات خود را تکمیل می‌کند و در صورت فعال بودن ماهیانه، سفیران تحت پوشش به مدت یک سال می توانند از خدمات بیمه تکمیلی استفاده کنند.

شرایط استفاده از بیمه تکمیلی سفیران

تنها شرط استفاده از بیمه تکمیلی، انجام سفرهای ماهیانه بر اساس اهداف اعلام شده به هر سفیر به طور مجزا هست. از تعداد سفر اعلام‌شده، 10 سفر آن باید در هفته اول صورت گیرد.

در صورتی که تعداد سفر ماهیانه مشخص شده به هر دلیلی از جانب سفیر صورت نگیرد، بیمه غیرفعال خواهد شد.

در حال حاضر این بیمه اعضای محترم خانواده سفیران را شامل نمی‌شود.

نحوه ثبت نام و اطلاعات مورد نیاز

سفیران محترم باید از طریق فرمی که لینک آن در پیامکی از شماره تپسی ارسال می‌شود اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنند. این اطلاعات شامل موارد زیر است:

  • نام و نام خانوادگی
  • نام پدر
  • تاریخ تولد
  • شماره شناسنامه
  • کد ملی
  • شماره شبا

پس از تکمیل موارد فوق، اطلاعات سفیر برای بیمه دی ارسال می‌شود و در صورت صحت، بیمه فعال خواهد شد و پیامک تایید برای سفیر ارسال می‌شود.

اگر اطلاعات وارد شده به هر دلیلی اشتباه باشد، جهت اصلاح با سفیر تماس گرفته خواهد شد و فرم مربوطه برای اصلاح اطلاعات مجددا از سمت تپسی ارسال می‌شود.

پوشش‌های بیمه‌نامه درمان تکمیلی

 پوشش‌های این بیمه تکمیلی که با همکاری شرکت بیمه دی فراهم شده است به شرح زیر است:

دریافت خسارت

نحوه دریافت خدمات بیمارستانی

الف) در صورتی که محل بستری یکی از بیمارستان‌های طرف قرارداد شرکت بیمه دی باشد، بیمه‌شده می‌تواند با معرفی‌نامه بیمه دی به بیمارستان مراجعه نماید.

ب) در صورتی که محل بستری در سایر بیمارستان‌ها (غیر طرف قرارداد با شرکت بیمه دی) باشد، پس از ترخیص و تسویه حساب، همه مدارک بیمارستانی دارای مهر بیمارستان و گواهی پزشک را برای شرکت بیمه دی ارسال کنید. هزینه‌ها مطابق شرایط فوق الذکر محاسبه و پرداخت می‌شود.

در صورت قرارداد نداشتن بیمارستان با بیمه‌گر پایه، بیمه‌شده ابتدا باید با اصل پرونده به بیمه‌گر پایه خود مراجعه و پس از دریافت سهم آن، کپی برابر اصل مدارک همراه با گواهی مبلغ پرداختی تحویل شرکت بیمه دی شود.

مدارك و اسناد مورد نياز جهت پرداخت خسارات درمانی

 الف: مدارك و اسناد لازم برای پرداخت خسارات بيمارستانی(در صورت مراجعه به مراكز غير طرف قرارداد و يا پرداخت مستقيم توسط بيمه شده:

1- اصل گواهی پرداخت سهم بيمه‌گر پايه (تأمين اجتماعی، خدمات درمانی و …)

2- ارسال دستور پزشك مبنی بر علت بستری ممهور به مهر و امضاء پزشك

3- اصل صورت حساب ممهور شده به مهر بيمارستان

4- اصل صورت حساب پزشكان ممهور به مهر بيمارستان

5- ارسال دستورات پزشك در طول بستری

6- اصل گواهي پزشكان معالج، شرححال اوليه، خلاصه پرونده، مشاوره، شرح عمل، برگه بيهوشی (همراه با چارت بيهوشی) و ممهور به مهر پزشك وكمك جراح

7- ارسال ريز دارو و لوازم مصرفی اتاق عمل ممهور به مهر و امضاء پزشكان جراح، بيهوشی، سرپرست اتاق عمل

8- ارسال اصل فاكتورهای معتبر و يا تصوير برابر اصل در صورت وجود بيمه پايه از ارتز و پروتزهای مصرف شده جهت درمان بيمار همراه با ليبل مربوطه، گرافی قبل و بعد از عمل و ارائه گواهی تائيد مصرف آن توسط پزشك معالج و مهر و امضاء مسئول اتاق عمل

9- ارسال تائيديه كتبی پزشك معتمد جهت مواردی كه نياز به تائيد دارد.

10- ارسال اصل يا تصوير برابر اصل گزارش انجام آندوسكوپی، اكو، پاتولوژی،تست ورزش،نوارعصب و عضله، راديولوژی، MRI،CT  و …

11- ارسال اصل يا تصوير برابر اصل برگه سير بيماری (جهت بيمارانی كه تحت درمان طبی قرار می‌گيرند) با قيد مشخصات كامل بيمار و مهر پزشك معالج

12- ارسال اصل يا تصوير برابر اصل گزارش فيزيوتراپی مبنی بر تعداد جلسات با ذكر تاريخ و نوع خدمات انجام شده با توجه به درخواست پزشك معالج و با قيد مشخصات كامل بيمار و مهر فيزيوتراپيست

ب: مدارك و اسناد لازم برای پرداخت خسارات پاراكلينيكی

1- ارسال دستورات پزشك مبنی بر نوع خدمت ممهور به مهر و امضاء پزشك

2- اصل قبض رسيد صندوق و يا فاكتور هزينه ممهور به مهر مركز درمانی

3- تصوير نتيجه و يا جواب هزينه سرپايی موارد درمانی و تشخيصی

با توجه به حذف دفترچه‌هاي درمانی، در صورت استفاده آنلاين از خدمات بيمه‌گر پايه (تامين اجتماعي و بيمه سلامت)، چاپ پرينت از سامانه بيمه‌گر پايه و يا درج شماره پيگيری سامانه بيمه پايه در دستور پزشك معالج الزامی است.

پ: مدارك لازم برای پرداخت خسارت تجهيزات پزشكی (ايمپلنت) كارگذاری شده در بدن حين عمل جراحی

1- دستور تجهيز با قيد نام بيمه‌شده و اقلام مورد نياز جهت جراحی و تعداد مورد نياز و مهمور به مهر جراح

 2- فاكتور معتبر و رسمی از شركت تجهيزات پزشكی

مشخصات فاكتور معتبر: در سربرگ رسمی كه درآن نام، آدرس و تلفن شركت، كد اقتصادی، شماره ثبت شناسه ملی شركت تجهيزات پزشكی، نام و مشخصات كامل خريدار ( كد ملی، آدرس، تلفن و…) و مشخصات كالا (شرح كالا، مدل، كد IRC ،شماره سريال، تعداد، شركت سازنده، كشور سازنده، قيمت واحد، قيمت كل) ذكر شده و ممهمور به مهر و امضای فروشنده باشد.

3- صورتحساب بيمارستانی مرتبط با جراحی

4- شرح جراحی

 5- كليه اسناد مثبته مانند گرافی و … بر حسب نوع جراحی صورت گرفته

 6- تاييديه جراحی در خصوص جراحي‌هايی كه طبق شيوه‌نامه نياز به تاييد بيمه دی دارند

7- كپی دفترچه بيمه و كارت ملی بيمه‌شده

استثنائات عمومی

علاوه بر استثنائات ماده 10 شرايط عمومی بيمه‌نامه‌های درمان (آيين‌نامه شماره 99 بيمه‌های درمان)، مصوب شورای عالی بيمه، كليه هزينه‌های زير از شمول تعهدات بيمه‌گر خارج است:

1- تهيه اعضای مصنوعی برای جبران نواقص و ناراحتي‌های جسمی بدن

2- انواع هزينه‌های غير پزشكی از قبيل: تلويزيون، كيف بهداشتی (مگر با تاييد بيمه‌گر)

3- صدمات حاد ناشی از ورزش‌های رزمی و حرفه‌ای

4- بيماری‌های واگيردار، معالجه بيماري‌هاي افراد مبتلا به ايدز و معلولين ذهني درصورتی كه بيمه‌شده در تاريخ شروع بيمه‌نامه به آن مبتلا باشد

5- معالجه عضوهای آسيب ديده ناشی از حوادثی كه تاريخ وقوع آن قبل از تاريخ شروع اين قرارداد باشد. (به غير از خارج كردن پروتز و ترميم عدم جوش‌خوردگي يا بدجوش‌خوردگی استخوان)

6- كليه هزينه‌های مربوط به اعمال جراحي وپروتز‌هاي زيبايي

7- صورت‌حساب، فاكتور و قبض‌های المثنی (پاراكلينيكی و بيمارستانی)

8- هزينه چكآپ و آزمايش‌های دوره‌اي كه بر طبق قوانين كار به عهده كارفرما است.

9- حوادث ترافيكی

حوادث ترافيكی كه در طول بيمه‌نامه حادث شده و 2 ماه از تاريخ حادثه گذشته باشد، مازاد بر تعهد دانشگاه‌های علوم پزشكی، تحت پوشش خواهد بود.

برای پشتیبانی و یا دریافت جزئیات بیشتر می‌توانید به صورت ۲۴ ساعته با پشتیبانی بیمه دی به شماره ۱۶۷۱ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا