در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

آشنایی با ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند برای کار و تحصیل

گوشی همراه این روزها، باید هم بتواند نیازهای روزانه ما را رفع کند هم قیمت مناسبی داشته باشد. در این مقاله به شما می‌گوییم ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند کدامند.

اگر در گذشته داشتن گوشی همراه یک انتخاب محسوب می‌شد امروز دیگر داشتن آن تبدیل به یک نیاز شده است. بچه‌ها از والدین خود گوشی هوشمند می‌خواهند، کارمندان بدون گوشی هوشمند از کارهایشان عقب می‌افتند و حتی برای درخواست تاکسی نیز اپلیکشن تاکسی اینترنتی نیاز است که روی گوشی هوشمند نصب شده باشد.

با وجود آن که دیگر بدون این گوشی‌ها نمی‌توانیم کارها را درست و به موقع انجام دهیم و با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و نوسانات قیمت ارز پیدا کردن گوشی با قیمت مناسب کار سختی است. ما در این مقاله سعی داریم تا شما را با ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند آشنا کنیم.

حواستان باشد که اگر راننده تاکسی اینترنتی هستید، در خرید گوشی باید دقت لازم را انجام دهید تا گوشی از اپلیکیشن‌های فارسی و مورد نیاز برای ثبت نام راننده پشتیبانی کند.

یعنی اگر به دنبال گوشی‌ با سیستم عاملی غیر از اندروید هستید (مثلا آیفون دسته دوم می‌خرید) تحریم‌های اپلیکیشنی را در نظر بگیرید تا از نصب اپلیکیشن رانندگان بی‌بهره نمانید. البته که این روزها نسخه وب اپلیکیشن تپسی و سایر برنامه‌های ایرانی، این مشکل را تا حد زیادی برطرف کرده‌ است.

ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار

از آنجا که برندهای متفاوتی از جمله هوآووی، شیائومی، سامسونگ و.. در بازار ایران موجود هستند دست شما برای انتخاب گوشی با قابلیت‌های مورد نظرتان باز است و انتخاب‌های زیادی می‌توانید داشته باشید.

البته گوشی‌های ارزان قیمت از کیفیت پایین‌تری برخوردار هستند و ممکن است تمام خواسته‌هایتان را برآوره نکنند پس قبل از خرید گوشی گزینه‌های موجود را به دقت بررسی کنید. توجه داشته باشید تمامی گوشی‌های معرفی شده از اندروید ۱۰ پشتیبانی می‌کنند و قابلیت نصب تمامی اپلیکیشن‌های ضروری را دارند.

گوشی هوشمند ارزان

برای انتخاب ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمندی که از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشند، بد نیست ابتدا توقعات خودتان از یک گوشی هوشمند را لیست کنید و سپس با مطالعه انواع گوشی های هوشمند ارزان، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

ارزان‌‌ترین گوشی سامسونگ

به احتمال زیاد برای انتخاب ارزان‌ترین گوشی هوشمند با کیفیت مناسب در اولین قدم همه به سراغ برند سامسونگ می‌روند؛ زیرا همانطور که می‌دانید این برند هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت سابقه خوبی را از خود به جای گذاشته است. تمامی گوشی‌های برند سامسونگ از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کنند و می‌توانند همه اپلیکشن‌های مورد نیاز شما چه برنامه‌های داخلی و چه خارجی را به آسانی پوشش دهند.

استفاده از آن‌ها آسان است و تمامی گروه‌های های سنی به راحتی می‌توانند نحوه کار با این گوشی‌ها را یاد بگیرند.

قیمت گوشی‌های سامسونگ از حدود دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان آغاز و تا حدود ۵۰ میلیون تومان ادامه دارد. ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ که در ایران موجود هستند شامل:

گوشی سامسونگ Galaxy A02

حدود قیمتی این گوشی از ۲،۱۹۵،۰۰۰ تا ۳،۰۰۰،۰۰۰ تومان بوده و با پشتیبانی از اینترنت ۴G و قابلیت دو سیم کارت یکی از اقتصادی‌ ترین گوشی ‌های سامسونگ است. صفحه نمایش این گوشی ۶.۵ اینچ و دارای کیفیت دوربین اصلی ۲+۱۲ mp  و دوربین سلفی ۵mp  و باتری ۵۰۰۰mAh این گوشی را تبدیل به یک خرید مقرون به صرفه کرده است.

سامسونگ Galaxy A01 core

این گوشی  با حدود ۱،۵۵۰،۰۰۰ قیمت تا ۲،۱۰۰،۰۰۰ تومان یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار است، دوربین اصلی ۸mp، حافظه داخلی ۳۲/۲ یا  ۱۶/۲ یا ۱۶/۱ گیگابایت، دارای نمایشگر ۵.۳ اینچ و باتری ۳۰۰۰mAh بوده و با توجه به قیمت پایین آن از کیفیت خوبی برخوردار است.

سامسونگ مدل Galaxy M11

اگر به دنبال یک گوشی پیشرفته اما ارزان می‌گردید Galaxy M11 با رنج قیمتی ۲،۷۳۵،۰۰۰ تا ۳،۲۱۹،۰۰۰ تومان دارای سه لنز دوربین از نوع عریض، فوق عریض و حسگر سنجش عمق که به ترتیب ۱۳، ۵ و ۲ مگاپیکسل کیفیت دارند به همراه صفحه نمایش PLS IPS به اندازه ۶،۴ اینچ میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این گوشی مجهز به حسگر اثر انگشت در قاب پشتی و  دارای باتری ۵۰۰۰mAh و حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت است.

ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی

گوشی‌های اندرویدی با کیفیت اما ارزان تنها به برند سامسونگ محدود نمی‌شوند، برندهای تازه نفس اما قدرتمندی مانند شیائومی و هوآوی و یا قدیمی‌های بازار مانند نوکیا نیز گوشی‌های بسیار با کیفیت و با قیمت‌های مناسبی را نیز به بازار عرضه کرده‌اند که در اینجا به چند مورد از ارزان‌ترین گوشی‌‌های هوشمند اندرویدی اشاره می‌کنیم.

نوکیا 2.2

این گوشی با حدود قیمتی ۲،۱۹۹،۰۰۰ تا ۲،۴۹۰،۰۰۰ تومان و پشتیبانی از دو سیم کارت، حافظه ۳۲ گیگابایتی و رم ۳ با رزولوشن عکس ۱۳ مگا پیکسل به همراه کارایی خوب و روان می‌تواند خواسته‌های افراد را تا حد قابل قبولی پوشش دهد.

گوشی هواوی مدل Y5 2019

هواوی Y۵ با حدود قیمتی ۲،۷۵۰،۰۰۰ تا ۳،۳۶۰،۰۰۰تومان یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند اما با امکانات خوب از کمپانی هوآوی است. سیستم عامل اندروید این گوشی ۹ و از دو سیم کارت  همزمان پشتیبانی می‌کند، همچنین دوربین ۱۳ مگاپیکسلی این گوشی قابلیت فوکوس خودکار و فلاش LED دارد که به شما عکس‌های بسیار با کیفیتی ارائه می‌دهد. از دیگر ویژگی مهم این دستگاه قابلیت اتصال آن به شبکه‌ی اینترنت ۴G  می‌توان اشاره کرد.

نکته مهمی که در خرید گوشی‌های هو‌آوی باید توجه کنید این است که با توجه به تحریم‌های آمریکا برخی از مدل‌های این کمپانی مانند مدل Y7P، Y8p و.. از سرویس‌های گوگل پشتیبانی نمی‌کنند و ممکن است شما در استفاده از برخی سرویس‌ها با مشکل رو به رو شوید.

شیائومی مدل Redmi 9AT

 بسیاری برند شیائومی را یکی از رقیبان اصلی سامسونگ می‌دانند، این گوشی از سری Redmi  با حدود قیمتی ۲،۳۰۰،۰۰۰ تومان یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های موجود در بازار است. Redmi 9AT دارای صفحه نمایش ۶،۵۳ اینچی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل و باتری ۵۰۰۰mAh با قابلیت شارژ سریع ۱۰ واتی است.

شیائومی مدل Redmi 9C

احتمالاً پس از یک جستجوی کلی به این نکته خواهید رسید که ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار را می‌توان در سری ردمی شیائومی پیدا کرد. این مدل یعنی Redmi 9C  با قیمت ۲،۵۰۰،۰۰۰ تومان در رتبه چهارم از گوشی‌های اقتصادی شیائومی قرار دارد. نمایشگر ۶،۵۳ اینچی،باتری ۵۰۰۰mAh و پیشرفت چشم‌گیر این مدل در دوربین آن یعنی اضافه شدن لنزهای واید و ماکرو می‌تواند توجه هر خریداری را به خود جلب کند.

اما با همه مطالب گفته شده و با توجه به شرایط اقتصادی خانواده‌ها و نوسانات قیمت دلار باز هم قیمت‌های گوشی ‌های هوشمند کم نیست و همه افراد نمی‌توانند به راحتی از پس مخارج آن بر بیایند. بنابراین بسیاری از فروشندگان گوشی ‌های هوشمند خرید اقساطی این گوشی‌ها را به مشتریان خود پیشنهاد می‌کنند.

خرید اقساطی موبایل

خرید اقساطی گوشی ‌های هوشمند احتمالاً گزینه مناسب‌تری از پرداخت همه هزینه به یکباره است و بسیاری از افراد این روش را برای خرید موبایل مورد نظر خود انتخاب می‌کنند

برای خرید اقساطی موبایل دو راه متفاوت وجود دارد، یا انتخاب سایت‌های این حوزه، یا خرید از فروشگاه‌های موبایل قسطی! اما اگر راننده تپسی هستید، راه بهتری برای خرید اقساطی گوشی هوشمند وجود دارد.

رانندگان تپسی می‌توانند از طریق ثبت درخواست در باشگاه سفیران تپسی، خدمات خرید موبایل قسطی را با ضمانت سفته دریافت کنند. اگر مشتاق به مطالعه بیشتر درباره این طرح هستید لطفا به صفحه باشگاه سفیران تپسی مراجعه کنید.

خرید اقساطی گوشی هوشمند

سوالات متداول درباره ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند

ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار کدامند؟

ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار از حدود قیمتی ۱،۵۰۰،۰۰۰ تومان شروع شده و متعلق به برندهای سامسونگ (Galaxy A01) یا شیائومی(Redmi 9AT) هستند که با اضافه یا کم شدن امکانات ممکن است قیمت‌ها کمی تفاوت داشته باشند. البته اگر به دنبال گوشی هوشمند دست دوم هستید، این رنج قیمت می‌تواند کمتر هم بشود.

ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند مناسب برای برنامه‌های درسی یا کاری کدام هستند؟

تمامی گوشی‌هایی که از اندروید ۱۰ و یا ۹ پشتیبانی می‌کنند می‌توانند اپلیکیشن‌های مورد نیاز شما برای کار و درس را نیز پشتیبانی کنند. اگر برای پیوستن به تاکسی‌های اینترنتی نیاز به نصب اپلیکیشن تاکسی اینترنتی مخصوص رانندگان داشته باشید، توسط گوشی های هوشمند اندرویدی جدید پشتیبانی خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. عباس نعمتی. از سفیران تپسی می گوید

    سلام. ایا همه این گوشی هایی که اعلام کردید با قیمت روز هستن واصل بودن انها واقعی است. به نظر من این مبالغ برای گوشی های غیراصل به نظر میرسد