در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

چت جی پی تی در اپلیکیشن تپسی

هوش مصنوعی و امکانات و ابزارهای شگفت‌انگیز آن بحث داغ این روزها محسوب می‌شود. در میان همه موضوعات مربوط به هوش مصنوعی، چت جی پی تی (ChatGPT) به عنوان یکی از پرطرفدارترین‌ها شناخته می‌شود و دسترسی به آن از طریق اپلیکیشن تپسی ممکن شده است.

چت جی پی تی را می‌توان یک همراه مجازی دانست که به اطلاعات گسترده‌ای دسترسی دارد و می‌توانید هر سوالی رو از آن بپرسید. فرقی نمی‌کند که بخواهید در مورد مسائل علمی سوال کنید یا به دنبال دستور تهیه غذا هستید، حتی اگر در مورد مسائل ریاضی و راه حل آن‌ها بپرسید، باز هم می‌توانید به چت جی پی تی مراجعه کنید.

از زمانی که چت جی پی تی شروع به کار کرد، افراد زیادی تجربه خود را از کار با این ابزار در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشتند. همین کار باعث شد بسیاری از افراد از روی کنجکاوی هم که شده، به سراغ این همراه هوشمند بروند و سوال‌های مختلفی بپرسند.

اگر شما هم در مورد چت جی پی تی کنجکاو شده‌اید، می‌توانید در صفحه اصلی اپلیکیشن تپسی و از طریق گزینه «از من بپرس!» به این همراه هوشمند دسترسی داشته باشید. این نکته را در نظر بگیرید که هر سوالی که در این قسمت بپرسید توسط چت جی پی تی پاسخ داده می‌شود و تپسی دخل و تصرفی در آن ندارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.