در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

یک قدم برای خوی …

در ابتدای هفته بود که زلزله‌ای خوی را لرزاند و به دنبال آن قلب میلیون‌ها ایرانی لرزید. بر اساس اخبار منتشر شده، برخی از روستاها در این شهرستان، تا 80 درصد تخریب شده‌اند و هموطنانمان برای گذر از این شرایط نیاز به کمک دارند.

ما در تپسی تصمیم گرفتیم با همکاری موسسه خیریه پیام امید برای کمک‌رسانی به این مناطق قدمی برداریم و اقلام ضروری را به دست هموطنانمان برسانیم. موسسه پیام امید، مجموعه‌ای با بیش از 15 سال فعالیت تخصصی در حوزه خیریه است که کمپین‌های کمک‌رسانی برگزار می‌کند و بر اجرای آن‌ها نظارت کامل و دقیق دارد. شما می‌توانید مجوز این موسسه را از اینجا ببینید.

ارسال کمک‌های غیرنقدی با تخفیف تپسی

رساندن اقلام مورد نیاز زلزله‌زدگان شامل پتو، وسایل گرمایشی و لباس گرم به خوی یکی از دغدغه‌های این روزهاست. موسسه پیام امید با جمع‌آوری این اقلام، آن‌ها را به نقاط مختلف این شهرستان و زلزله‌زدگان می‌رساند. اگر شما هم می‌خواهید در این امر مشارکت داشته باشید، می‌توانید کمک‌های غیرنقدی خود را با ۵۰ درصد تخفیف ارسال بسته با تپسی تا سقف ۲۰,۰۰۰ تومان، به این موسسه برسانید:

کد تخفیفKHOY1401

زمان استفاده: پنج‌شنبه ۱3 بهمن و جمعه ۱۴ بهمن، از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۷:۰۰

آدرس موسسه پیام امید:  تهران، تجریش، جماران، کوچه نیایش، بن بست سراب، پلاک ۸، طبقه اول

شماره تماس موسسه پیام امید:_۲۶۱۱۶۳۳۰-۰۲۱ _ ۰۹۱۹۰۸۸۵۰۱۰– ۲۲۲۸۱۰۹۱-۰۲۱

برای استفاده از تخفیف، وارد منوی اپلیکیشن تپسی شوید و کد را در بخش کد تخفیف وارد کنید. توجه داشته باشید این کد برای استفاده از سرویس‌های ارسال بسته موتوپیک و اتوپیک تپسی و فقط به مقصد موسسه پیام امید فعال است. شما می‌توانید با جستجوی نام موسسه در نقشه تپسی، به‌راحتی آن را پیدا و به عنوان مقصد انتخاب کنید.

اهدای کمک نقدی به زلزله‌زدگان خوی

اگر می‌خواهید با اهدای کمک‌های نقدی برای زلزله‌زدگان خوی قدم بردارید، می‌توانید وارد وبسایت پیام امید شوید و در بخش کمپین در این روزهای سرد کنار مردم خوی هستیم روی دکمه «حمایت» بزنید. در این قسمت مبلغ مورد نظرتان را وارد و با پرداخت آنلاین، کمک‌های نقدی خود را اهدا کنید.

در کنار مردم خوی …

با اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود می‌توانید در کنار مردم خوی باشید و به آن‌ها در گذر از این شرایط بحرانی کمک کنید. در صورتی که هر گونه سوال در مورد ارسال این کمک‌ها داشتید می‌توانید با موسسه پیام امید در ارتباط باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 نظرات
  1. علاقه بند می گوید

    سلام همه خدمات اپیلیشن تپسی عالیست فقط اگرمیتوانستیم بعداز هر سفری که انجام میدهیم ودر اپیلیشن درقسمت سفرهای من ذخیره میشود رو بطور دستی هر زمان که خواستیم ان را حذف کنیم خیلی عالی بود )چون شاید عده ای مثل خود من این مشکل را داشته باشند وخواسته باشند که بعداز مدتی این سفر هارا پاک کنند بعداز اطمینان از امنیت وپایان سفر ان را به دلخواه حذف کنند

  2. بهمن می گوید

    اصلا باور نداریم الان هم تو چادریم تو این برف یدونه چادر داده ان برای پنج خانواده حالا خودتون قضاوت کنید پنج خانواده چطور تو یه چادر جا بشیم

  3. .علی شرفی می گوید

    خیلی عالیه واقعا خسته نباشید