در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

اقامت 5 ستاره فقط با چند ستاره

اگر دوست دارید که در یک هتل 5 ستاره اقامت داشته باشید؛ می‌توانید شانس خود را در باشگاه مشتریان تپسی (سفینه تپسی) امتحان کنید. شما این فرصت را دارید تا با ستاره‌هایی که از سفرهایتان به دست می‌آورید، شانس شرکت در قرعه‌کشی اقامت در هتل 5 ستاره دریافت کنید و دو شب رویایی را به اتفاق یک همراه در هتل شایان کیش یا هتل الماس 2 مشهد بگذرانید.

چگونه در قرعه‌کشی شرکت کنیم؟

با انجام مراحل زیر به راحتی می‌توانید شانس شرکت در قرعه‌کشی دو شب اقامت در هتل 5 ستاره در کیش و مشهد را دریافت کنید:

  1. وارد فروشگاه باشگاه مشتریان تپسی شوید.
  2. بر اساس تعداد شانس و هتل مورد نظرتان، وارد دسته‌بندی مناسب شوید. شما می‌توانید شانس شرکت در قرعه‌کشی هر دو هتل را به صورت جداگانه دریافت و  در قرعه‌کشی هر دو هتل شرکت کنید.
  3. برای دریافت کد، روی دکمه خرید بزنید.
  4. با مراجعه به بخش «خریدهای من» می‌توانید کدهای دریافتی خود را ببینید.
  5. کدها را تا انجام قرعه‌کشی و اعلام برندگان، نزد خود نگه دارید.

قرعه کشی چه زمانی انجام می‌شود؟

تا 25 اسفند فرصت دارید تا با استفاده از ستاره‌هایتان، شانس شرکت در قرعه‌کشی دو شب اقامت در هتل مورد نظرتان را دریافت کنید. پس از انجام قرعه‌کشی، نتیجه آن به اطلاع شما خواهد رسید و درصورت برنده شدن، می‌توانید از اقامت رایگان خود از 15 فروردین تا 31 اردیبهشت 1402 استفاده کنید.

پیشنهادهای باشگاه مشتریان تپسی را از دست ندهید

پیشنهادهای باشگاه مشتریان تپسی فقط به شانس شرکت در قرعه‌کشی دو شب اقامت در هتل 5 ستاره محدود نمی‌شود. با مراجعه به فروشگاه باشگاه مشتریان تپسی، پیشنهادهای جذاب و متنوعی را خواهید دید و می‌توانید از تخفیف‌های ویژه فروشگاه‌های آنلاین و اپلیکیشن‌های متنوع استفاده کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 نظرات
  1. حميد سلطاني فرجامي می گوید

    چه عالي
    ولي چرا اينقدر كم

  2. نجمه انیسی می گوید

    بسیار عالی