در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

مسافرت با تاکسی چگونه است؟

با این که سفر با ماشین شخصی راحت‌تر است اما گاهی اوقات شرایط خاص است و برای سفر بهتر است که از تاکسی استفاده کرد. البته گزینه سفر با تاکسی هم تجربه خاصی است و هم مزایای مخصوص به خودش را دارد؛ مثلا مجبور به رانندگی نیستید و چالش‌های کمتری را پیش رو دارید. تجربه سفر با تاکسی خاص است و بسیاری تا به‌حال در موقعیت سفر به این شکل و صورت قرار نگرفته‌اند.

البته این روزها افراد بسیاری هستند که به دلایل مختلف مسافرت با تاکسی را تجربه می‌کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا در این مطلب از بلاگ تپسی به بررسی جنبه‌های مختلف از سفر با تاکسی بپردازیم.

چطور می‌توان با تاکسی سفر کرد؟

سفر با تاکسی اصلا سخت نیست و تنها لازم است به چند نکته توجه کنید. مقصد سفر را تعیین کرده و روز و ساعت مورد نظرتان برای سفر و همچنین زمان تقریبی رسیدنتان به مقصد را مشخص کنید.

همچنین برای سفر با تاکسی اول از همه بهتر است مشخص کنید که قصد دارید تا با سفیران تاکسی‌های اینترنتی سفر کنید یا با تاکسی‌های گذری و دربستی بروید که البته ما راه اول را پیشنهاد می‌کنیم. مخصوصا که تپسی با راه‌اندازی سرویس سفرهای بین شهری این امکان را به وجود آورده که با خیال راحت از تهران، البرز، اصفهان، بجنورد، مشهد، نیشابور، سبزوار، تبریز، ارومیه، اردبیل، اهواز، قزوین، زنجان، شیراز، قم، کرمان، کرمانشاه، گرگان، رشت، خرم آباد، اراک، همدان و یزد به شهرهای بسیاری در سرتاسر ایران سفر کنید.

اگر با تاکسی اینترنتی سفر می‌کنید که در همان ابتدا هزینه سفر به شما نمایش داده می‌شود اما در صورت سفر با تاکسی‌های خطی یا تاکسی‌های ترمینال، بهتر است همان اول روی هزینه سفر با راننده توافق کنید. همچنین برای اطمینان خوب است که اجازه مکان‌یابی را با استفاده از برنامه‌های موبایلی به یکی از نزدیکان خود بدهید و او را در جریان اتفاقات سفر مخصوصا در طول مسیر بگذارید.

در سفر با تاکسی سعی کنید لوازم سفر خود را به صورت بهینه انتخاب کنید و وسایل اضافی نبرید.

مسافرت طولانی با تاکسی

برای مسافرت طولانی با تاکسی حتما ماشینی را انتخاب کنید که امکانات رفاهی آن برای سفرهای طولانی مناسب باشد. از مبلمان ماشین گرفته تا تهویه و سرمایش و گرمایش ماشین و حتی نوع خودرو برای مسافرت‌های طولانی بسیار مهم و البته تعیین کننده هستند. همچنین از بردن وسایلی که به آنها نیاز ندارید یا اولویت کمتری نسبت به دیگر وسایل شخصی‌تان دارند، جدا پرهیز کنید. ضمن این که توصیه می‌کنیم حتما خوراکی‌های خشک و سبک، آب معدنی، پاوربانک و وسیله‌ای برای سرگرمی مثل کتاب با به‌همراه خود داشته باشید.

مسافرت با تاکسی

همچنین مجددا توصیه می‌کنیم که برای امنیت بیشتر، حتما مشخصات سفر خود را به همراه موقعیت مکان‌یابی برای یکی از نزدیکان خود ارسال کنید.

بهترین تاکسی اینترنتی بین شهری کدام است؟

در حال‌حاضر چند پلتفرم به صورت محدود امکان سفرهای بین شهری را ارائه می‌کنند اما از میان آنها می‌توانید با خیال راحت به تپسی اطمینان کنید. این سرویس به تازگی از طرف تپسی برای رفاه حال مسافران معرفی شده و این امکان را می‌دهد که به راحتی یک سفر درون شهری، از استانی به استان دیگر سفر کنید.

با سرویس تاکسی اینترنتی بین شهری تپسی می‌توانید از شهرهای بزرگی همچون تهران، اصفهان، یزد، تبریز، شیراز، کرمانشاه، خرم آباد و بسیاری از دیگر مناطق ایران به گوشه گوشه کشور بروید. البته یادتان باشد که سفر از تهران به کرج و بالعکس، جز سفرهای بین شهری حساب نمی‌شود.

برای درخواست اینترنتی سفر بین شهری کار سختی پیش رو ندارید. اول باید مبدا و مقصد را مشخص کنید تا ضمن جستجوی سفیر، هزینه سفر و زمان تقریبی رسیدن به شما نمایش داده شود. البته یادتان باشد که قبل از سفر مخصوصا با تپسی لازم است که کارت ملی خود را جهت احراز هویت به راننده نشان دهید.

مزیت سفر با تاکسی های اینترنتی بین شهری

از جمله مواردی که می‌توانیم به‌عنوان مزیت سفر با تاکسی‌های اینترنتی بین شهری نام ببریم این است که در این نوع از سفر همه چیز معلوم و مشخص است، هزینه سفر، راننده، زمان تقریبی رسیدن و حفظ حریم خصوصی در طول سفر از جمله مزایای سفر به این شکل و صورت است. همچنین می‌توانید مطمئن باشید که تیم امنیت و پشتیبانی در طول مسیر همراه شما هستند و تنها نیستید. ضمن این که در سفر بین شهری مخصوصا با تپسی لازم است بدانید که حساسیت‌های بسیاری برای انتخاب سفیران سفرهای بین شهری وجود دارد و کسانی همراه شما در این راه هستند، امتیاز بالایی داردند و سابقه کاریشان نسبت به دیگر سفیران زیادتر است.

اگر شما هم دوست دارید یکی از سفیران تپسی شوید، می‌توانید از طریق صفحه ثبت نام تاکسی اینترنتی تپسی اقدام کنید. در این صفحه می‌توانید شرایط و مزایای همکاری با ما را مطالعه کنید و تنها در عرض 10 دقیقه یکی از سفیران تپسی شوید.

معایب سفر با تاکسی

از جمله معایبی که سفر بین شهری با تاکسی دارد این است که در طول سفر تقریبا یک موقعیت فیزیکی یکسان دارید و ممکن است دچار درد و خشکی در نواحی نشیمنگاه و کمر خود شوید. همچنین همواره چالش‌های مختلفی در مسیرهای جاده‌ای وجود دارد که گاه پیشبینی کردن آنها کار ساده‌ای نیست.

نرخ سفر با تاکسی اینترنتی

نرخ سفر با تاکسی اینترنتی همیشه با توجه به مواردی مثل مسافت، ترافیک، عرضه و تقاضا، زمان حرکت و شلوغی مبدا و مقصد تعیین می‌شود. نرخ سفرهای بین شهری نیز از این قاعده مستثنی نیست.

کرایه تاکسی بین شهری

کرایه تاکسی بین شهری از کرایه سفرهای درون شهری بسیار بیشتر است. روی قیمت کرایه تاکسی مواردی مثل مسافت، میزان زمانی که سفر طول می‌کشد، زمان حرکت، ترافیک‌های پیشبینی شده توسط سیستم و عواملی از این دست تاثیر می‌گذارند.

هزینه سفر بین شهری تپسی

هزینه سفر بین شهری تپسی نیز همچون روالی که بالاتر در مورد آن توضیح دادیم مشخص می‌شود. در پروسه قیمت‌گذاری سفر بین شهری تپسی، زمان حرکت، میزان ترافیک، مسافت بین مبدا و مقصد، عرضه و تقاضای سفر و زمان حرکت تاثیرگذار هستند.

قیمت سفر با تاکسی دربستی

قیمت سفر با تاکسی دربستی نرخ مشخصی ندارد و بسته به توافقی است که قبل از شروع سفر بین مسافر و راننده شکل می‌گیرد. البته معمولا هزینه سفر با تاکسی دربستی از تاکسی اینترنتی بیشتر است گرچه گاهی هم عکس آن صدق می‌کند.

هزینه کودک و چمدان در سواری بین شهری

هزینه کودک و چمدان در سواری بین شهری هزینه خاصی ندارد. مگر این که مثلا چمدان دارای حجم و ابعاد نامتعارفی باشد یا تعداد کودکان و مسافران بیش از حد مجاز باشد. در این صورت ممکن است سفر با تاکسی اینترنتی کنسل شود.

driver-join-banner

موارد ضروری در سفر با تاکسی

در سفر با تاکسی، وسایلی را با خود ببرید که حتما به آنها نیاز پیدا می‌کنید و به‌هیچ عنوان لوازم زیاد و اضافی را به‌همراه نبرید. اطلاعات سفر خود را با یکی از نزدیکانتان به اشتراک بگذارید، اگر با تاکسی اینترنتی سفر می‌کنید، درخواست هرگونه مبلغ اضافی‌تر از طرف راننده را با پشتیبانی به اشتراک بگذارید و در صورت تایید، پرداخت کنید، خوراکی‌های سبک و خشک و همچنین آب معدنی به همراه ببرید، داروهای ضد حساسیت یا داروهای ضروریتان را به همراه داشته باشید، به همراه داشتن یک بالشتک گردنی سفر با تاکسی را راحت‌تر می کند، لباس‌های راحت و مناسب فصل بپوشید و حتما یک پاور بانک با خود به‌همراه داشته باشید.

سفر بین شهری با تاکسی تجربه ای جدید است؛ این فرصت را از دست ندهید!

برای سفر کردن راه‌ها و روش‌های مختلفی وجود دارد که یکی از آنها استفاده از تاکسی‌های بین شهری است. سفر رفتن به این شکلل و صورت چالش‌های مخصوص به خودش را دارد که البته ما در تپسی بسیاری از آنها را تبدیل به فرصت کرده‌ایم.

در انتها توصیه می‌کنیم که در سفر با تاکسی‌های بین شهری، حتما مسیر را از طریق گوگل مپ یا برنامه‌های مسیریاب موبایلی هم زمان چک کنید.

اگر سوالی در این زمینه دارید، از ما بپرسید؛ حتما به شما پاسخ خواهیم داد.

سوالات متداول سفر با تاکسی

در ادامه برخی از سوالات متداول درمورد سفر با تاکسی را پاسخ می‌دهیم. این سوالات بیتشرین میزان تکرار را داشته‌اند:

چطور میشه با تاکسی سفر کرد؟

سفر با تاکسی‌های اینترنتی بین شهری، سفر کردن در مسافت های دور را ممکن کرده است. کافیست تا از طریق پلتفرم‌هایی مثل تپسی، درخواست سفر کنید تا در صورت پیدا شدن سفیر، سفرتان انجام شود.

هزینه تاکسی‌های اینترنتی برای سفرهای بین شهری چطوری مشخص میشه؟

با توجه به ترافیک، مسافت، شلوغی مبدا و مقصد، عرضه و تقاضا و مواردی از این دست هزینه سفر مشخص می‌شود.

سفر با تاکسی اینترنتی امن‌تره یا دربستی؟

قطعا برای سفرهای بین شهری، تاکسی‌های اینترنتی امن‌تر هستند. به‌طور مثال سفیران سفرهای بین شهری تپسی کسانی هستند که ضمن داشتن سابقه بالا، بیشترین امتیاز را در سفرهای خود از مسافران گرفته‌اند. ضمن این که از ابتدای سفر، تیم پشتیبانی و امنیت تپسی همراه مسافر هستند و جدای از آن می‌توان از گزینه امنیت سفر نیز استفاده کرد.

آیا سفر بین تهران و کرج، سفر بین شهری است؟

خیر. سفر از این دو شهر به یکدیگر، جز سفرهای درون شهری محسوب می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.