در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

تیکت؛ یک راه ساده و سریع برای ارسال پیام به پشتیبانی

همه مسافران تپسی می‌توانند از طریق تماس با شماره 1630 با کارشناسان تپسی در تماس باشند و مشکل، درخواست یا پیشنهاد خود را به صورت تلفنی مطرح کنند؛ اما برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه، سیستم ارسال پیام را برای برقراری ارتباط با پشتیبانی به شما پیشنهاد می‌کنیم.

تپسی سیستم ارسال پیام به پشتیبانی (Ticketing) را برای اپلیکیشن مسافر در نظر گرفته است و با استفاده از این سیستم، شما می‌توانید به راحتی به سوالات یا مشکلات احتمالی خود در حین سفر، رسیدگی کنید.

چگونه از سیستم ارسال پیام به پشتیبانی استفاده کنیم؟

در منوی اپلیکیشن (علامت سه خط موازی) وارد قسمت پشتیبانی شوید.

در بخش لیست پیام‌ها می‌توانید پیام‌هایی که توسط پشتیبانی تپسی برای شما ارسال شده‌اند را ببینید و از طریق بخش تماس تلفنی امکان برقراری تماس با کارشناسان تپسی را دارید.

در همین بخش سوالی با عنوان «در کدام یک از بخش‌های زیر نیاز به کمک دارید؟» از شما پرسیده شده است و تعدادی انتخاب دارید که می‌توانید بسته به سوال یا مشکل خود، وارد هر یک از آن‌ها شوید. هر کدام از این موارد، خود ممکن است دارای تعدادی زیرمجموعه باشند.

ticketing

با انتخاب هر یک از گزینه‌ها، در نهایت پاسخی متناسب با سوال خود دریافت خواهید کرد.

چنانچه پاسخ برای شما مناسب نبود و مشکل شما حل نشد، روی دکمه «ارسال پیام به پشتیبانی» بزنید و سوال یا مشکلتان را بنویسید.

ticketing

چگونه وضعیت پیام‌ های ثبت شده‌ی خود را پیگیری کنیم؟

با ورود به قسمت «لیست پیام‌ها» می‌توانید پیام‌های ارسالی توسط پشتیبانی را ببینید. در قسمت پایین هر یک از پیام‌ (Ticket)های شما، وضعیت آن‌ها مشخص شده است. با وارد شدن به هر پیام (Ticket)، می‌توانید پاسخ کامل پشتیبانی را دریافت کنید.

اگر تا به حال از سرویس ارسال پیام پشتیبانی تپسی استفاده کرده‌اید، نظرتان را در این مورد برای ما بنویسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

34 نظرات
  1. اسدی می گوید

    سلام بنده ثبت نام کردم بعد از چند دقیقه با بنده تماس گرفتند و گفتند که مدارک شما تایید شده و می توانید کار کنید بعد از چند روز پیامک آمد که تصویر شما مورد تایید نیست!! عکستان را به شماره … بفرستید وقتی فرستادم گفتند 48 ساعت دیگر تایید می شود!!!!

  2. 09368440472 می گوید

    سلام من در تپسی ثبتنام کردم ولی میزنه اطلاعات شما کامل نیست به پشتیبانی هم زنگ زدم اصلا اوپراتور وجود نداره صدای ضبط شده هستش چیکار کنم؟

    1. زینب میرمالک (تیم تپسی) می گوید

      دوست عزیز، لطفا جهت راهنمایی با شماره 1630 داخلی 3 تماس بگیرید.

  3. حسن می گوید

    عرض ادب من ثبت نام اینترنتی انجام دادم
    اما سیستم میگه ثبت نامتون کامل تیست
    چیکارکنم

    1. زینب میرمالک (تیم تپسی) می گوید

      دوست عزیز، لطفا با شماره 1630 داخلی 3 تماس بگیرید.

  4. سهیل کیهانپور می گوید

    چطور میتونم رزومه ارسال کنم به شرکت تپسی..باید حضوریابم یا ایمیل کنم

  5. جوادموسی نسب اصل می گوید

    باسلام .ببخشید من تو برنامه هیچ تخلفی نداشتم و مدارکم نقصی نداشته وتکمیل بوده و ویدئو ابراز هوییت هم فرستادم چرااکانتم مسدود شده.و درضمن طلبکارم هستم که بدهکارنیستم

  6. علی محمدی می گوید

    با سلام
    اگه حداقل چند صد هزار بلکه چند میلیون مشتری را به شما با یک ایده وصل کنیم نهایت تخفیفتان به ازای هر سفر چقدر هست
    به تپسی و ماکسیم هم این پیشنهاد را داده ایم
    نوعی مناقصه است
    پیشنهادتان را لطف کنید

  7. محمدجوکار می گوید

    باسلام وعرض ادب،اینجانب محمدجوکارباکدملی * دارای معلولیت شدید وفاقدشغل،مستاجر،دارای۲فرزندمحصل،مدرک دیپلم،من از۲۰سال پیش که دیپلمم راگرفتم همراه معافیت،خودم رابه هردری زدم برای پیداکردن شغل که باکارکردن روپای خودم بایستم که بیش از۳۰نامه ازملاقات حضوری بارهبرعزیزم وتقدیم نامه ی درخواست معرفی ارگان یااداره ای که بتوانم باتلاش وکارخودم نان حلال سرسفره ی زندگیم ببرم که بدلایل حذب بازی وجناحبازیهای عده ای سرنوشتم حقیربطردیگررقمخوردتاپایین ترین مسئول شهر،امروزبعدازنمازصبح ناخداگاه چه شدازسایت شمابزرگواران سردرآوردم وفرم اطلاعاتم راتمام وکمال پرکردم که ساعت۱۲ظهر۲۶اردیبهشت ازتهران برادربزرگواری تماس گرفتندوحقیرهم اصل مطلب راخدمت برادرم عرضکردم که باشنیدن سرگذشت تلخ۲۰ساله ی اینحقیرفرمودندباحضرتعالی صحبت کنم وشایدحکمتی تواین اتفاقیکه امروزافتاده دریک قسمت وجایی بتوانم اگرلایق باشم خدمتگزاراینفرشتگان که درقسمت پرسنلی،اداری،تلفنچی،،،،،خدمتگذارباشم؟انشالله،مشکل مسیروغیره نیزقابل حل شدن میباشداگردردرجه ی اول لایق بدانیدبنده رو،برادرکوچکم دراندیشه زندگی میکندبغیرازآن اگرشمافرشتگان فرستاده ی اوستاکریم قطعأهستیدوبرای حقیرهم باشیددیگه ازشرمندگی ام پیش۲فرزندم که پسرم سهیل ودخترم سحی وخانمم انشاالله رهاشم آن هم میسرنیست جزءلایق دانستن حقیرنزدشماعزیزان ودلشادکنندگانیکه امروزازظهرامیدی بدل حقیروخانواده ام انداخته شده که شماعزیزان بانی این شادی دردل خانواده ام شده است.بااحترام وعرض ارادت،محمدجوکار،کدپستی ووپلاک-* وشماره همراه حقیر */یازهراءس،مددی مادرجان،یاحق

  8. عاطفه می گوید

    سلام خواهش میکنم برای میدان صنعت به اندیشه سرویس بگذارید خواهش میکنم

  9. نوری می گوید

    سلام. درخواست خودرو کردم در مشهد اقبال لاهوری ۲۱ بعد از یک ربع انتظار راننده پراید به من زنگ زد گفتم اقبال ۲۱ پلاک ۱۲ گفت بیاید پایین آمدیم باز یک ربع منتظر شدیم دیگر نه آمد نه تماس گرفت شماره همراه راننده پراید * بود خواهشمندم رسیدگی شود

  10. مرتضی عظیمی می گوید

    باسلام میخوام درتپسی عضو شوم