تیکت؛ یک راه ساده و سریع برای ارسال پیام به پشتیبانی
همه مسافران تپسی میتوانند از طریق تماس با شماره 1630 با کارشناسان تپسی در تماس باشند و مشکل، درخواست یا پیشنهاد خود را به صورت تلفنی مطرح کنند؛ اما برای صرفهجویی در زمان و هزینه، سیستم ارسال پیام را برای برقراری ارتباط با پشتیبانی به شما پیشنهاد میکنیم.
تپسی سیستم ارسال پیام به پشتیبانی (Ticketing) را برای اپلیکیشن مسافر در نظر گرفته است و با استفاده از این سیستم، شما میتوانید به راحتی به سوالات یا مشکلات احتمالی خود در حین سفر، رسیدگی کنید.
چگونه از سیستم ارسال پیام به پشتیبانی استفاده کنیم؟
در منوی اپلیکیشن (علامت سه خط موازی) وارد قسمت پشتیبانی شوید.
در بخش لیست پیامها میتوانید پیامهایی که توسط پشتیبانی تپسی برای شما ارسال شدهاند را ببینید و از طریق بخش تماس تلفنی امکان برقراری تماس با کارشناسان تپسی را دارید.
در همین بخش سوالی با عنوان «در کدام یک از بخشهای زیر نیاز به کمک دارید؟» از شما پرسیده شده است و تعدادی انتخاب دارید که میتوانید بسته به سوال یا مشکل خود، وارد هر یک از آنها شوید. هر کدام از این موارد، خود ممکن است دارای تعدادی زیرمجموعه باشند.
با انتخاب هر یک از گزینهها، در نهایت پاسخی متناسب با سوال خود دریافت خواهید کرد.
چنانچه پاسخ برای شما مناسب نبود و مشکل شما حل نشد، روی دکمه «ارسال پیام به پشتیبانی» بزنید و سوال یا مشکلتان را بنویسید.
چگونه وضعیت پیام های ثبت شدهی خود را پیگیری کنیم؟
با ورود به قسمت «لیست پیامها» میتوانید پیامهای ارسالی توسط پشتیبانی را ببینید. در قسمت پایین هر یک از پیام (Ticket)های شما، وضعیت آنها مشخص شده است. با وارد شدن به هر پیام (Ticket)، میتوانید پاسخ کامل پشتیبانی را دریافت کنید.
اگر تا به حال از سرویس ارسال پیام پشتیبانی تپسی استفاده کردهاید، نظرتان را در این مورد برای ما بنویسید.
سلام
از دیروز قبل از رسیدن راننده برای سوار شدن من ، خاتمه سفر تو نرم افزار خورده و امکان ماشین گرفتن دیگه ندارم
با تماس با پشتیبانی مشکلم حل نشد
مجدد نصب کردم بازم نشد
لطفا رسیدگی کنین
سلام.اینجانب سیدمحمدهاشمی دبیر بازنشسته آموزش وپرورش با۳۰سال خدمت جهت آموزش همه خوبی هاودفع همه بدی هابه شماعزیزان هستم وباتوجه به تعهدعدم تکرارموردشکایت به دفترتپسی مراجعه قطع قطعی همکاری صادرشده است،متاسفانه باتوجه به قداست ومنزلت شغلی شایسته! انتظاراینگونه برخوردرانمی توان داشت وهرچه تامل میکنم موضوع آنقدرجدی نیست که محرومیت فعالیت های اجتماعی رابرای حقیردربرداشته باشد لذاخواهشمنداست درصورت امکان برای آخرین فرصت حقیررادرادامه همکاری راهنمایی فرماییدویاحقیرراازادامه همکاری مطلع فرمایید.
با سلام
چندین بار در برنامه تیکت درخواست شماره زدم ولی تا به امروز شماره ام تغییر نکرد.
سلام استادان محترم تپس
احتراما به عرض میرسانم
خیلی تلاش کردم پیام به تپسی بدهم نمیدانم چطوری پیام خودم خیلی راحت به تپسی برسانم
من یک کاربر تاکسی اینترنتی هستم
هیچ شغلی ثابت ندارم تمام شغلم رانندگی میباشد
برای اسنپ کار میکنم چند سفر برای تپس هم رفتم
روزانه بین بیست تا بیست پنج سفر انجام میدهم
درامد روزانه بین ۱۸۰۰۰۰تومان تا ۲۵۰۰۰۰تومان میباشد
شرکت محترم تپسی ما را نمک گیر کرده
بدون اینکه سفری بروم برایم اعتبار بنزین شارژ کرده
از لطف و محبت اون سپاسگزارم
اگر لطف کنید مداوم به من سفر بدهید
با شما هماهنگ میشوم
ممنون از لطف شما
سپاسگزارم
سلام به مدیران و زحمت کشان تپسی،بنده امروز در استان اصفهان ،از بلوار کهندژ به مقصد درچه تپسی گرفتم،ودر میانه راه متاسفانه گوشی بنده خاموش شد در حالی که اعتبار تپسی داشتم،ودر حالی که اعتباری از اعتبار بنده کم شده بود راننده تپسی مبلغ مورد نظر را نقدی نیز از بنده دریافت نموده،
مشخصات راننده:عباسعلی نادری،پراید سفید به پلاک
۷۷J۶۶۷ -ایران ۵۳ میباشد در حالی که ایشان میتوانسته یا شایدم در گوشی خود دیده که اعتباری پرداخت شده ولی به بنده اطلاع نداده ومجددا مبلغ را گرفته ،بنده حتی به ایشان امتیاز کامل داده ام ،
سلام چرا مثل اپلیکیشن اسنپ شما هم سفر رایگان ندارید و یا کد تخفیف
سلام همکارانم من ثبت نام کردوگفت تکمیله الان داخل برنامه میرم پیام شماثبت نام نشدیدمیادلطفاراهنمایی کنید
سلام اخه همین الان هم بنزین ۱۵۰۰ پنجاه درصد اضافه قیمت داشته را کرایه ها رو بالانمیبرید که بشه در تپسی کارکرد،؟اینجوری راننده ها یکبار مصرف میشن
با سلام ، لطفا حساب کاربری بنده را فعال بفرمایید. من راننده هستم. گواهینامه من تمدید شده است.
با سلام آیا امکان رزرو تپسی در شهر رشت وجود دارد؟