در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

تیکت؛ یک راه ساده و سریع برای ارسال پیام به پشتیبانی

همه مسافران تپسی می‌توانند از طریق تماس با شماره 1630 با کارشناسان تپسی در تماس باشند و مشکل، درخواست یا پیشنهاد خود را به صورت تلفنی مطرح کنند؛ اما برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه، سیستم ارسال پیام را برای برقراری ارتباط با پشتیبانی به شما پیشنهاد می‌کنیم.

تپسی سیستم ارسال پیام به پشتیبانی (Ticketing) را برای اپلیکیشن مسافر در نظر گرفته است و با استفاده از این سیستم، شما می‌توانید به راحتی به سوالات یا مشکلات احتمالی خود در حین سفر، رسیدگی کنید.

چگونه از سیستم ارسال پیام به پشتیبانی استفاده کنیم؟

در منوی اپلیکیشن (علامت سه خط موازی) وارد قسمت پشتیبانی شوید.

در بخش لیست پیام‌ها می‌توانید پیام‌هایی که توسط پشتیبانی تپسی برای شما ارسال شده‌اند را ببینید و از طریق بخش تماس تلفنی امکان برقراری تماس با کارشناسان تپسی را دارید.

در همین بخش سوالی با عنوان «در کدام یک از بخش‌های زیر نیاز به کمک دارید؟» از شما پرسیده شده است و تعدادی انتخاب دارید که می‌توانید بسته به سوال یا مشکل خود، وارد هر یک از آن‌ها شوید. هر کدام از این موارد، خود ممکن است دارای تعدادی زیرمجموعه باشند.

ticketing

با انتخاب هر یک از گزینه‌ها، در نهایت پاسخی متناسب با سوال خود دریافت خواهید کرد.

چنانچه پاسخ برای شما مناسب نبود و مشکل شما حل نشد، روی دکمه «ارسال پیام به پشتیبانی» بزنید و سوال یا مشکلتان را بنویسید.

ticketing

چگونه وضعیت پیام‌ های ثبت شده‌ی خود را پیگیری کنیم؟

با ورود به قسمت «لیست پیام‌ها» می‌توانید پیام‌های ارسالی توسط پشتیبانی را ببینید. در قسمت پایین هر یک از پیام‌ (Ticket)های شما، وضعیت آن‌ها مشخص شده است. با وارد شدن به هر پیام (Ticket)، می‌توانید پاسخ کامل پشتیبانی را دریافت کنید.

اگر تا به حال از سرویس ارسال پیام پشتیبانی تپسی استفاده کرده‌اید، نظرتان را در این مورد برای ما بنویسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

34 نظرات
  1. علیرضا می گوید

    سلام وقت بخیر من یه سفیرم امتیازمم خوبه فقد ازتون یه خواهش دارم هزینه هاتون خیلی پایینه بخاطر رقابت اینقدر واس سفیران کم کاری نکنید و لطفا کاری کنید بتونیم وقتی یکی بیست دقیقه تو یه مسیر هی نگه میداره رو با اپلیکیشن بتونیم بهش بفهمونیم که باید توقف بزنه و هزینه هارم یکم بالا ببرین باتشکر♥

    1. پشتیبانی تپسی می گوید

      همراه گرامی، در سیستم قیمت گذاری تپسی عواملی مثل مسافت، زمان انجام سفر، استهلاک، ترافیک، میزان عرضه و تقاضا در آن لحظه و …. موثره و قیمت سفرها هر یک دقیقه یکبار بنابرهمین شرایط متفاوت بروزرسانی می شه. ازتون ممنونیم که نظرات و انتقاداتتون رو با ما به اشتراک میذارین حتما انتقادتون به قیمت ها رو اعلام می کنیم.

  2. رحیم میرآخورلو می گوید

    سلام ۲ هفته س ثبت نام رانندگان انجام دادم ولی تپسی پاسخ نداده

    1. پشتیبانی تپسی می گوید

      همراه گرامی، سلام
      در صورت بروز مشکل ، از طریق سایت join.tapsi.ir یا تماس با 1630 داخلی 3 اقدام کنین.

  3. محسن می گوید

    سلام من پیکان وانت دارم و امروز متوجه شدم که یکی از بازاریابان تپسی در مشهد (میدان امام حسین) بازاریاب(سادگی)من را به عنوان را راننده تپسی با یکی از شماره های خودشان ثبت نام کردن و به جای من خودشان سه سرویس انجام دادند جهت پورسانت گرفتن نه تنها من بلکه چندین کد ملی دیگر هست که این اقا گواهینامه هارو گیر اورده و با شماره های خودش ثبت زده اگر وضعیت من با این بازاریاب مشخص نشه من اینطور ثبت نام جعلی و تمام مدارکی که جعلی بدون اطلاع فرد مورد نظر را که ثبت سیستم تپسی میشود چه از این بازاریاب چه از بازاریابان تپسی رسانه ایش میکنم ممنون میشم پس از بررسی نتیجه رو برام تیکت کنین کد ملی بنده
    ‌0945835698

  4. مرتضی می گوید

    سلام. من شماره ای که با آن در تپسی ثبت نام کردم دیگر دسترسی ندارم و میخام برای همکاری شماره خودمو تغییر بدم تماس میگیرم صدایضبط شده است و نرم افزار اجازه ورود به من را نمیدهد تا با تیکت مشکلم حل کنم لطفا راهنماییم کنید چجوری باید با تغییر شماره مجدد همکاری کنم. لطفا راهنمایی کنید ممنونم

    1. زینب میرمالک (تیم تپسی) می گوید

      دوست عزیز، لطفا جهت راهنمایی در این مورد با شماره 1630 داخلی 3 تماس بگیرید.

  5. داود می گوید

    سلام
    برنامه من کار نمیکنه و پیام میده ثبت نام شما کامل نشده. تیکت هم نمیتونم ثبت کنم برای پشتیبانی با تلفن 1630 هم که تماس میگیرم پیام ظبط شده میگه باید تیکت ثبت کنی. یه چرخه سردرگم
    لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. زینب میرمالک (تیم تپسی) می گوید

      دوست عزیز، لطفا برنامه خود را حذف کنید و با شماره ای که در تپسی ثبت نام کرده اید وارد شوید. زمانی که با خط دیگری به غیر از خط ثبت نامی نرم افزار را نصب میکنید با چنین خطایی مواجه میشوید.

  6. سیروس آویژه می گوید

    سلام.
    من امروز ۱۴۰۰/۰۶/۳۱هرچی تپ سی رو خواستم روشن کنم روشن نمی شد.پیام تپ سی متوقف شد را می داد.
    میخواستم ببینم مشکل از کجاست؟

    1. زینب میرمالک (تیم تپسی) می گوید

      دوست عزیز، لطفا برای پیگیری این مورد از طریق نرم افزار تیکت ثبت کنید تا راهنمایی لازم خدمت شما انجام شود.

  7. دانیال می گوید

    سلام بنده حدودا 20روز قبل تپسی ثبت نام کردم. اما متاسفانه همان شب یکی از اعضای خانوادم فوت شدن ونتونستم باتپسی کار کنم.
    اما از امروز یعنی 25شهریور فعالم و دارم کار میکنم
    اون آقای ک ثبت نام منو انجام داد فرمودن
    وقتی سه سرویس رفتی بهم بگو ک سهمیه بنزین رو برات درست کنم
    اما امروز میگه نمیشه
    الان من چیکار کنم بدون سهمیه بنزین