با سرویس جدید «همیار تپسی»، در خانه بمانیم!
به جای اینکه برای خرید یا انتقال بستههای خود از خانه خارج شوید، از سرویس همیار تپسی استفاده کنید و برای حفظ سلامتیتان در خانه بمانید.
سرویس «همیار تپسی» چیست؟
این سرویس که همزمان با شیوع کرونا ارائه شده است، از طریق اپلیکیشن تپسی در دسترس است و شهروندان میتوانند همانند درخواست خودرو، با مشخص کردن مبدا خرید و مقصد خود (خانه)، گزینه «درخواست همیار تپسی» را انتخاب کرده و لیست خریدشان را در اختیار سفیر تپسی قرار دهند تا به جای آنها خرید کرده و کالاهای خریداری شده را به آنها تحویل دهد.
همچنین در صورتی که شهروندان نیاز به حمل بسته یا کالایی از جایی به جای دیگر دارند میتوانند از سرویس همیار تپسی استفاده کنند تا مجبور نباشند از خانه بیرون بیایند.
سرویس «همیار تپسی» در مرحله نخست به صورت آزمایشی در تمام شهرهای تحت پوشش تپسی راهاندازی شده است.
این اقدام علاوه بر کمک به رعایت توصیههای بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، به افزایش درآمد سفیران تپسی در شرایطی که به دلیل کاهش ترددهای شهری، بخشی از درآمد خود را از دست داده و با مشکلات مالی روبهرو شدهاند نیز کمک میکند.
چگونه از سرویس «همیار تپسی» استفاده کنیم؟
استفاده از سرویس همیار تپسی بسیار ساده است. کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:
- مبدا و مقصد خود را انتخاب کنید.
- توجه داشته باشید در صورتی که میخواهید از همیار تپسی برای خرید استفاده کنید، مبدا را فروشگاه مورد نظر و مقصد را خانه یا محل حضور خود انتخاب کنید.
- در قسمت پایین صفحه اصلی اپلیکیشن و در هنگام انتخاب سرویس، «همیار تپسی» را انتخاب کنید.
- درخواست سفر دهید.
- بهتر است به صورت مستقیم با فروشگاه مورد نظر خود در ارتباط بوده و هماهنگیهای لازم را انجام دهید. در عین حال بهتر است مبلغ مورد نظر را مستقیما به حساب فروشنده مورد نظر واریز کنید.
- در ادامه از طریق تماس تلفنی با سفیر تپسی هماهنگیهای لازم را انجام دهید.
- در صورتی که جهت خرید از سرویس همیار استفاده میکنید و امکان واریز مبلغ به حساب فروشگاه مورد نظر نیست، لازم است مبلغ هزینه خریدهای خود را پیش از انجام خرید، به حسابی که به نام سفیر است، واریز کنید.
قوانین استفاده از سرویس «همیار تپسی»:
برای استفاده هرچه بهتر از سرویس «همیار» تپسی، بهتر است موارد زیر را بدانیم:
- سقف انجام خرید توسط همیار تپسی، 100 هزار تومان است.
- در صورتی که از همیار تپسی برای خرید مایحتاج خود استفاده میکنید، لازم است ابتدای سفر، مبلغ مورد نیاز جهت خرید را به حساب راننده واریز کنید.
- توجه داشته باشید که مشخصات کارت بانکی که مبلغ خرید را به آن واریز میکنید، با مشخصات راننده مطابقت کامل داشته باشد.
- اطلاعات خدماتی که توسط همیار تپسی برای شما انجام میشود محرمانه خواهد بود.
- حداکثر زمان انتظار سفیر برای تحویل بسته یا خرید پس از رسیدن به مقصد، ۵ الی ۱۰ دقیقه است. در صورت عدم مراجعه مسافر برای دریافت بسته یا خرید، سفیر با هماهنگی مرکز تماس تپسی، اجازه ترک محل را دارد.
- خرید تنها در یک فروشگاه که مسافر به عنوان مبدا انتخاب شده است، انجام خواهد شد.
- برای درخواست خرید، پیشنهاد میکنیم لیست خرید خود را به صورت مکتوب، از طریق پیامک یا پیامرسان در اختیار سفیر قرار بدهید.
- در صورتی که از همیار تپسی برای خرید استفاده میکنید، پس از قبول درخواست توسط سفیر، برای انجام هماهنگی و واریز مبلغ خرید، با سفیر تماس بگیرید.
- برای جلوگیری از بروز اختلاف، حتما رسید واریز مبلغ خرید به حساب سفیر را نزد خود نگهدارید.
با عرض سلام و خسته نباشید در کل عالیه همین و می تونم بگم تو این موقعییت
خیلی خوبه
این طوری خوبه….من چند بار از تپ سی استفاده کردم و تماس گرفتم با راننده و گفتم ک فلان کالا رو میخوام بخر و بیار…و مبلغ اضافی هم پرداخت کردم بهش…راننده آلوده باشه چی؟؟؟راننده ها با این کار…بعضی از راننده ها…ضعف و حسادت نشون میدن..بخاطر کمبود هایی ک در زندگی دارند و ..میگن ک مگه ما نوکر شماییم. ..شاید آسیب بزنن..و مواد غذایی یا هر وسیله ی دیگری ک خریداری میشه رو آلوده کنند…همه مدل آدمی وجود داره..من با شماره ی ۰۹۱۰۹۲۹۷۸۲۳ تپ سی استفاده میکنم
بهتر نیست چندین موتور سوار را برای این کار استخدام یاقرارداد باهاشون ببندید ممنون از. نظر خواهی تون
سلام وقت بخیر الان یه سوپر بری دوتا پفک و چیپس بخری از سقف ۱۰۰ بالا میزنه. با این محدودیت مبلغ کارایی نداره
سلام ایده خوب وجالبیه بشرط اینکه رمز های پویامون زود ودرست عمل کنه
درود .همیار تپسی هم انسان هست و جونش ارزش داره به نظر من هیچ راننده ای انجام نده چون دردسر داره .و بعضی ها فک میکنن چون پول دارن جانشون مههمتره .من که به شخصه انجام نمیدم .همه انسانها ارزش دارن و جان همه مهمه .چه راننده چه کسی که پول داره .!!!
با درود
ما به عنوان کاربر حسب اعتماد به شما از این اپلیکیشن استفاده میکنیم به عنوان شرکت مشخص و ثبت شده .
ما مطلقا شناختی از سفیر نداریم و اینکه شما در موارد اختلاف و مشکل ، مرتب در قوانین تان مینویسید که تب سی طرف اختلاف نیست ولی سعی میکند میانجیگری بکند ، واقعیت این است که مقدار خیلی زیادی حس امنیت و اعتماد کردن را از کاربر میگیرد .
با سپاس
? باسلام و تشکر، پیشنهاد میشود با فروشگاه های بزرگ شهر نظیر هایپرمی بلوار جانباز، فروشگاههای رفاه سطح شهر هماهنگی فرمایید ونرخ های اقلام فروشگاه را در سایت بگذارید تاشهروندان محترم به آسانی لیست اقلام مورد نیاز خود را ارایه دهند و آمادگی واریز مبلغ خرید اجناس توسط پیک راننده محترم را داشته باشند تا راننده خرید را اطلاع داد بتوانند به حساب فروشگاه بزرگ ذیربط واریز نمایند، خاصه اینکه این قبیل فروشگاه ها تخفیف بیشتری به خریداران میدهند، حتی شما میتوانید اعتباری از این فروشگاه ها بگیرید که مثلا هر روز تا فلان میلیون تومان خرید را آخر روز به حسابشان واریز کنید و شهروندان وجه اقلام سفارش داده شده را به حساب آن توسط واریز نمایند و رسید آنرا به راننده محترم تان نشان دهند و برایش پیامک کنند
عالیه، سپاس از شما و این خدمت انساندوستانه