با سرویس جدید «همیار تپسی»، در خانه بمانیم!
به جای اینکه برای خرید یا انتقال بستههای خود از خانه خارج شوید، از سرویس همیار تپسی استفاده کنید و برای حفظ سلامتیتان در خانه بمانید.
سرویس «همیار تپسی» چیست؟
این سرویس که همزمان با شیوع کرونا ارائه شده است، از طریق اپلیکیشن تپسی در دسترس است و شهروندان میتوانند همانند درخواست خودرو، با مشخص کردن مبدا خرید و مقصد خود (خانه)، گزینه «درخواست همیار تپسی» را انتخاب کرده و لیست خریدشان را در اختیار سفیر تپسی قرار دهند تا به جای آنها خرید کرده و کالاهای خریداری شده را به آنها تحویل دهد.
همچنین در صورتی که شهروندان نیاز به حمل بسته یا کالایی از جایی به جای دیگر دارند میتوانند از سرویس همیار تپسی استفاده کنند تا مجبور نباشند از خانه بیرون بیایند.
سرویس «همیار تپسی» در مرحله نخست به صورت آزمایشی در تمام شهرهای تحت پوشش تپسی راهاندازی شده است.
این اقدام علاوه بر کمک به رعایت توصیههای بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، به افزایش درآمد سفیران تپسی در شرایطی که به دلیل کاهش ترددهای شهری، بخشی از درآمد خود را از دست داده و با مشکلات مالی روبهرو شدهاند نیز کمک میکند.
چگونه از سرویس «همیار تپسی» استفاده کنیم؟
استفاده از سرویس همیار تپسی بسیار ساده است. کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:
- مبدا و مقصد خود را انتخاب کنید.
- توجه داشته باشید در صورتی که میخواهید از همیار تپسی برای خرید استفاده کنید، مبدا را فروشگاه مورد نظر و مقصد را خانه یا محل حضور خود انتخاب کنید.
- در قسمت پایین صفحه اصلی اپلیکیشن و در هنگام انتخاب سرویس، «همیار تپسی» را انتخاب کنید.
- درخواست سفر دهید.
- بهتر است به صورت مستقیم با فروشگاه مورد نظر خود در ارتباط بوده و هماهنگیهای لازم را انجام دهید. در عین حال بهتر است مبلغ مورد نظر را مستقیما به حساب فروشنده مورد نظر واریز کنید.
- در ادامه از طریق تماس تلفنی با سفیر تپسی هماهنگیهای لازم را انجام دهید.
- در صورتی که جهت خرید از سرویس همیار استفاده میکنید و امکان واریز مبلغ به حساب فروشگاه مورد نظر نیست، لازم است مبلغ هزینه خریدهای خود را پیش از انجام خرید، به حسابی که به نام سفیر است، واریز کنید.
قوانین استفاده از سرویس «همیار تپسی»:
برای استفاده هرچه بهتر از سرویس «همیار» تپسی، بهتر است موارد زیر را بدانیم:
- سقف انجام خرید توسط همیار تپسی، 100 هزار تومان است.
- در صورتی که از همیار تپسی برای خرید مایحتاج خود استفاده میکنید، لازم است ابتدای سفر، مبلغ مورد نیاز جهت خرید را به حساب راننده واریز کنید.
- توجه داشته باشید که مشخصات کارت بانکی که مبلغ خرید را به آن واریز میکنید، با مشخصات راننده مطابقت کامل داشته باشد.
- اطلاعات خدماتی که توسط همیار تپسی برای شما انجام میشود محرمانه خواهد بود.
- حداکثر زمان انتظار سفیر برای تحویل بسته یا خرید پس از رسیدن به مقصد، ۵ الی ۱۰ دقیقه است. در صورت عدم مراجعه مسافر برای دریافت بسته یا خرید، سفیر با هماهنگی مرکز تماس تپسی، اجازه ترک محل را دارد.
- خرید تنها در یک فروشگاه که مسافر به عنوان مبدا انتخاب شده است، انجام خواهد شد.
- برای درخواست خرید، پیشنهاد میکنیم لیست خرید خود را به صورت مکتوب، از طریق پیامک یا پیامرسان در اختیار سفیر قرار بدهید.
- در صورتی که از همیار تپسی برای خرید استفاده میکنید، پس از قبول درخواست توسط سفیر، برای انجام هماهنگی و واریز مبلغ خرید، با سفیر تماس بگیرید.
- برای جلوگیری از بروز اختلاف، حتما رسید واریز مبلغ خرید به حساب سفیر را نزد خود نگهدارید.
اگ در این روزای قرنطینه سرویس داروخونه و دریافت دارو هم راه اندازی کنید خیلی با ارزش و طرح قشنگیه
الان خیلی از داروها کمیاب شدن با این کار خیلی میتونید کمک کنید به مریض ها
ممنونم از توجه تون
راننده مگر دیوانه باشه با این شرایت به خرید بره .
همین جوری مسافر پرو هست شما هم هی شرایط رو فراهم کنین واسه ازار راننده ها
این خوبه ولی خب مشکلات زیر ساختی از همین الان میگه شکست میخوره
یک : فروشگاه ها یا سوپر مارکت ها همه یک دست تو مسیریاب ها نیستن
دو : پیک موتوری نیست سفیر ماشین شما جاب پارک و غیره بدون شکی به مشکل میخوره ده دقیقه صبر راننده و تا زمان تخلیه هیچی نشه یک خرید دوتا پانزده دقیقه وقت طرف رو می ساوه راننده کلافه میشه و بدون شک ناراضی میشه
با اسنپ تجربش کردم .
از طرفی تمایل به تشریف فرمایی مردم جهت تحویل گرفتن و تحویل دادن و تایم الافی اگر بشه اتوماتیک محاسبه و فاکتور بشه اینجوری این پروژه موفق میشه آینده نگری یعنی اینجوری پیش رفتن از افکار همه استفاده بشه خالص بهترین کار رو تحویل میگیریم اگر راننده رو راضی کنیم ن به اجبار تحمیل کاری بهش بدید پس میخوره این رویه کاری دیدم اسنپ درخواست زدم دو بار گفتم بیار بالا دفعه سوم هیچکی قبول نمیکردش خب حقم دارن همینجوریش مجانی میرن میان بندهای خدا مالیاتاشونم شنیدم بد سنگینه سی در صد و چهل درصد میگن هستش این خیانت به حقوق یک کارگر هستش البته برای من مهم نی خودتون میدونید و رانندتون من فقط رئالیسم فکز میکنم.با تبهم و حالا و اما و اگر و شاید کاری ندارم شاید مدیریت شما نظام برده داری رو دوست داشته باشه من دوست ندارم موفق باشین و همه رو با عشق به کار بیارید ن اجبار نارضایتی سپاس
بنظرم شما اصلا به عواقب این طرح فکر کردین؟
این طرحی وقتی خوبه که کرونا نباشه
فروشگاه ها خودشون ناقل ویروس هستن و همینطور شخصی که خرید رو تحویل میگیره هم ناقل ویروس میتونه باشه
انتظار راننده جونش رو بخاطر یه خرید بخطر بندازه؟
خوب قطعا شما واستون پول مهمه و حالا که مردم کمتر سرویس میگیرن و تو خونه هستن به این فکر کردین که خریدهاشون رو راننده بیچاره انجام بده، مگه راننده چقدر دستکش و ژل و اینجور وسایل میتونه داشته باشه که با اونها خریدهای مردم رو هم انجام بده، حالا آیا برای راننده ها فکری هم کردین؟ چقدر تاحالا به راننده دستکش و ماسک و ژل دادین؟
این کار عالیه همیشه بزارید
منم میخوام تو فروشگاهم از این موقعیت استفاده کنم لطفا راهنمایی کنین چطوری از تیم تپ سی استفاده کنم جهت رفاه حال مشتریان؟
سلام مبلغ صد هزار تومان خیلی کمه اگر برنامه طوری تنظیم بشه که امکان واریز به حساب وابسته کردن اجناس تو خود برنامه باشه خیلی بهتره
با سلام خدمت مدیر عزیز خیلی فکر خوبی هست دستتان درد نکند
تو این روزای سخت که همه در قرنطینه هستند تپسی �ر بسیار پسندیدهای کرده که سرویس همیار سفیرو راه اندازی کرده و ما بسیار بسیار ازشون ممنونیم که برای سلامتی ما به جای ما خرید می کنند و از تک تک کسانی که تو این روز ها کار می کنند که ما به نیازهای اولیه مان دست پیدا کنیم ممنونیم مثال کسانی که کارخانه ها را � پا نگه داشتهاند و همینطور س*** مارکت ها و میوه فروشی ها با تشکر از همه
توضیحاتتون زیاده و همهش به صورت متن این باعث میشه منه خوانندهی این مطلب خیلی علاقه به ادامهی خوندن این متن نداشته باشم شاید اگه به شکل موشن گرافیک یا عکس گرافیکی باشه بهتر و جذاب تر باشه