فعالسازی رمز دوم پویا بانک رسالت
مشتریانی که دارای گوشی هوشمند یا اینترنت بانک هستند
وبسایت بانک رسالت
بانک رسالت نحوه دریافت رمز دوم پویا به صورت غیرحضوری را از دو طریق اعلام کرده
الف:
سامانه اینترنت بانک قرضه الحسنه رسالت
وارد سامانه اینترنت بانک قرض الحسنه رسالت شوید / وارد منوی “کارت” شوید / وارد بخش “کارت های من” شوید / جهت کارت مورد نظر بر روی قسمت “عملیات” کلیک کنید / از منوی نمایش داده شده گزینه “مدیریت نوع رمز دوم” را انتخاب کنید / پیغام نمایش داده شده (شما درخواست نوع رمز دوم کارت با شماره 5041721000000000 به رمز یکبار مصرف را نموده اید آیا مطمئن هستید؟”را تایید کنید.
ب:
موبایل بانک یا همراه بانک قرض الحسنه رسالت
ضمن دریافت و نصب اپلیکیشن موبایل بانک قرض الحسنه رسالت از سایت رسالت، وارد سامانه “موبایل بانک” قرض الحسنه رسالت شوید/ وارد منوی “سایر” شوید/ وارد بخش “عملیات کارت” شوید / گزینه “فعال یا غیرفعال سازی رمز یکبار مصرف کارت” را انتخاب کنید / جهت فعال سازی رمز دوم پویا از لیست کارت، کارتهای نمایش داده شده از طریق منوی کشویی رمز پویای کارت مورد نظر را فعال کنید.
مشتریانی که فاقد گوشی هوشمند هستند
شرکت خدمات انفورماتیک بانک مرکزی، به منظور تسهیل دسترسی مشتریان برای دریافت رمز دوم پویا سامانهی «هریم» که طبق دستورالعمل بانک مرکزی تهیه شده است را ارائه داده است. از طریق این سامانه، دریافت رمز دوم از طریق پیامک امکانپذیر است.
مشتریانی که قادر به فعالسازی رمز دوم یکبار مصرف به صورت غیر حضوری نیستند
با مراجعه حضوری به شعب این بانک میتوانید از کمک های کارشناسان برای تکمیل فرآیند فعال سازی استفاده کنید.
شماره تماس : 0214747
امنییت اطمینان
باسلام و عرض ادب من همراه بانک رسالت رانصب کردم رمز یکبار مصرفش راهم فعال کردم اما هرچه که میخوام از طریق کارت انتقال بدم می نویسه اطلاعات کارت نامعتبر است هرچه کنترل می کنم همه چیز اوکی است اما باز پیغام همان اطلاعات نامعتبر است میشه راهنماییم کنید
خیل بیخوده اه
فعال سازی رمز دوم پویا
باسلام وتقدیم احترام،لطفا درصدتورم روزانه ،درنظرگرفته شودتا سفیران،بتوانندادامه همکاری را داشته باشند.سپاسگزارم.
ورودبه تپسی
گرفتن رمز پویا
بسیار مزخرف است ازدیروز تاکنون نتوانستم اینترنتی پول واریز کنم چون رمز دوم یکبار مصرف کار نمی کند وکارتم مسدو دمیشود تمام وقتم دربانک برای رفع مسدودی است
با سلامبا وجود فعال سازی رمز پویا متاسفانه امکان انتقال وجه از طریق درگاه های اینترنتی از طریق بانک رسالت وجود نداشته و اخطار رمز اشتباه وارد شده را می دهد خواهشا پیگیری شود
اگر از داخل اینترنت بانک هم بشود رمز دوم دریافت کرد خیلی خوب میشود چون کسانی که اینترنت بانک دارند باید همراه بانک را هم نصب کنند تا رمز دوم دریافت کنند