در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

راهنمای واریز درآمد رانندگان تپسی به حساب بانکی

برای اطلاع از روش های واریز درآمد رانندگان تپسی به حساب بانکی با ما همراه باشید. در این مقاله به بررسی روش ها، مراحل انجام واریز و بانک های مورد قرارداد مانند سامان، ملی، پاسارگاد، صادرات، ملت و تجارت می پردازیم.

روش های انتقال اعتبار تپسی به حساب بانکی

شما می‌توانید درآمد خود در تپسی را به دو صورت تسویه کنید:

  • تسویه روزانه : اعتبار شما روز بعد به حسابتان واریز می‌شود.
  • تسویه در لحظه: هر زمان که مایل باشید، با فشردن گزینه «تسویه آنی» اعتبار شما به حسابتان واریز خواهد شد. برای مطالعه جزئیات بیشتر بر دکمه زیر بزنید.



برای واریز اعتبار به حسابتان، لازم است شماره شبای خود را در نرم‌افزار وارد کنید.

  • ابتدا از صفحه اصلی وارد صفحه درآمد شوید. 
صفحه اصلی اپلیکیشن ، نرم افزار سفیران رانندگان تپسی
  • در صفحه درآمد بر گزینه تنظیمات تسویه بزنید.

گزینه زیر را انتخاب کنید، توجه داشته باشید، برای استفاده از امکان تسویه در لحظه، شماره شبای شما می‌بایست مربوط به یکی از 6 بانک‌ سامان، ملی، پاسارگاد، صادرات، ملت و تجارت باشد.

با ورود به صفحه زیر، اطلاعات شخصی و شماره شبای خود را وارد کنید. شماره شبا 24 رقم است و می‌توانید آن را از طریق خودپرداز، سایت بانک و یا مراجعه حضوری به شعب بانک صادرکننده کارت خود، دریافت کنید.

بعد از تائید شماره شبای خود، می‌توانید شیوه تسویه اعتبار را انتخاب کنید.

تسویه درلحظه تسویه آنی تپسی

🔶تسویه روزانه در روزهای تعطیل، تنها برای سفیرانی که شماره شبای ثبت شده در نرم افزارشان جزء 6 بانک ذکر شده باشد، انجام خواهد شد.

🔶در تسویه در لحظه هر زمان که مایل باشید، با لمس دکمه “تسویه آنی” مبلغ موجود در اعتبار شما، به حسابتان واریز خواهد شد.

در صورتی که نیاز به ویرایش شماره شبای خود دارید، در صفحه‌ی تنظیمات تسویه اعتبار، از طریق گزینه «ویرایش» می‌توانید تغییرات مورد نظر خود را اعمال کنید.

ویرایش اطلاعات حساب و ویرایش شماره شبای رانندگان تپسی در  نرم افزار سفیران
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

40 نظرات
  1. فرهاد می گوید

    خیلی خوبیددمتون گرم..

  2. فرهاد می گوید

    خیلی خوبید

  3. اسفندیار پورجهانی می گوید

    سلام چرا اپوراتور ندارید به سوالات پاسخ بدهد فقط گزینه هایی که خودتان مشخص کردید را اعلام می کند اولا زمان مسافت همیشه درست نیست و ثانیا کیلومتر مسافتی که می دهید هم درست نمی باشد

    1. زینب میرمالک (تیم تپسی) می گوید

      دوست عزیز، در حال حاضر برای سهولت در پاسخگویی به شما سفیران عزیز، راه ارتباطی با شرکت از طریق ثبت تیکت می باشد در صورتی که در حال سفر باشید می توانید برای اعلام مورد پیش آمده در سفرتان با پشتیبانی شماره 1630 ارتباط برقرار نمایید.

    2. احسان می گوید

      تپسی رو باز کردم تمام اطلاعاتم پاک شده و هر کاری میکنم بر نمیگرده

      1. پشتیبانی تپسی می گوید

        همراه گرامی ، سلام
        جهت بررسی این موضوع از طریق تماس با 1630 پیگیری کنین.

  4. Mehdi می گوید

    چرا دروغ میگوید،تسویه در لحظه برام ثبت شده با شبای ملت، بعد 48ساعت نمیتونم پولمو برداشت کنم .تسویه انی، تسویه در لحظه ،همش دروغ دروغ عادت کردیم بسه دیگه

    1. زینب میرمالک (تیم تپسی) می گوید

      دوست عزیز، لطفا مشکل پیش آمده را از طریق ثبت تیکت در نرم افزار اعلام کنید تا راهنمایی لازم خدمت شما انجام شود.

  5. عظیم بارانی می گوید

    با سلام و خسته نباشید من مبلع 1000 تومان بدهکار هستم نمی دانم چگونه تسویه کنم و این امر باعث شده تپسی به من مسافر ندهد . لطفا راهنمایی کنید . با تشکر از شما

    1. زینب میرمالک (تیم تپسی) می گوید

      دوست عزیز، برای برطرف شدن مشکل لطفا با مراجعه به قسمت “درآمد” نرم افزار سفیران > مشاهده اعتبار تپسی > وارد کردن مبلغ به ریال، گزینه پرداخت را اعمال کنید. سپس وارد صفحه درگاه پرداخت بانکی شوید و با وارد کردن اطلاعات حساب بانکی خود اعتبارتان را افزایش دهید. توجه داشته باشید که درگاه های مذکور، تمامی بانک های عضو شبکه شتاب را می پذیرد. همچنین اگر موفق به انجام افزایش اعتبار از این طریق نشدید، ابتدا اپلیکیشن 724 را با شماره حساب کاربری ثبت شده در تپسی نصب نمایید. در قسمت خانه، شارژ تپسی را انتخاب نمایید و مبلغ مورد نظر خود را افزایش دهید.

  6. مجتبی شوقی نژاد می گوید

    دروووووود به شرف و غیرتتون .
    دیروز واکسن نوبت اول رو زدم .
    فقط کرایه ها تون اومده پایین ، قطعا میدونم شرایط اضافه کردن رو ندارید .
    موضوع دیگه تبلیغات تپسی موتوری کمه خیلیا نمیدونن که ، تپسی موتورم داره .
    مجددا ازتون سپاسگذارم .

  7. مسعود می گوید

    باز دمتون گرم که انتقادپذیر هستید و مهم تر اینکه مشخصات سفر کاذب و دروغ به راننده نمیدید اسنپ تو مشخصات سفر میزنه کرج بلوار شوری فاصله 1100متر بعد میری تو مسیریاب میبنی 8کیلومتر مسیر با فاصله زمانی 18 دقیقه برات میاد بالا .
    خداوکیلی به شعور راننده توهین میشه اینجوری

  8. مجید می گوید

    بعد از مدتها به سرویس از تپسی گرفتم . تسویه آنی زدم هنوز بعد از ۳ هفته پولش نیومده به حسابم. ۱۰ تا تیکت زدم. تلفن هم ندارد واسه این قضیه😡😡😡

  9. سعید عباسی فرد می گوید

    بازم خدارو شکر همین هست مشغولیم 🙏🙏🙏

  10. سعید عباسی فرد می گوید

    سلام وخسته نباشید وبابت زحمات شما وتشکر فراوان از شما گروه تپسی ومدیر گروه🙏🙏🙏🙏🌹🌹🌹

    1. زینب میرمالک (تیم تپسی) می گوید

      دوست عزیز، ممنونیم از همراهیتون و سفرهای خوبی را برایتان آرزو میکنیم🙏