در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

خبرهای خوب برای اعضای ویژه سفینه تپسی (باشگاه مشتریان)

اگر شما هم یکی از اعضای کهکشانی یا خورشیدی باشگاه مشتریان (سفینه تپسی) هستید، خبرهای خوبی برایتان داریم.

اول بگذارید سفینه تپسی (باشگاه مشتریان) را به شما معرفی کنیم. این سفینه، باشگاهی برای مشتریان وفادار تپسی است که بر اساس تعداد سفرهایشان، ستاره دریافت کرده و با افزایش سفرها، از سطح زمین به مقصد‌های جذاب‌تری مثل ماه، خورشید و کهکشان می‌رسند.

اعضای کهکشانی افرادی هستند که بیش از ۱۰۰ سفر و اعضای خورشیدی، کسانی که بیش از ۵۰ سفر در فصل قبل را همراه تپسی بوده‌اند.

ما به پاس قدردانی از این همراهی و اعتماد ارزشمند، مزایای ویژه‌ای را برای این عزیزان در نظر گرفته‌ایم.

هنوز تمام نشده.

 ما در تپسی به مناسبت‌های مختلف، همراهان خورشیدی و کهکشانی‌مان را با هدایای مختلف غافلگیر می‌کنیم، پس اگر جزو این گروه هستید، منتظر اتفاقات هیجان‌انگیزی از طرف تپسی باشید.

عضویت در باشگاه مشتریان (سفینه تپسی)

برای عضویت در باشگاه مشتریان کمتر از یک دقیقه زمان کافیست. از منوی اپلیکشن، سفینه تپسی را انتخاب کرده و نام‌ونام‌خانوادگی، تاریخ تولد و جنسیت خود را ثبت کنید.

با اینکار عضو باشگاه شده و تمام امتیازات سفرهای فصل گذشته شما هم برایتان محاسبه خواهد شد.

برای ورود به سفینه تپسی، لینک‌های زیر را در اپلیکیشن تپسی باز کنید.

در نظر داشته باشید، سفینه تپسی، در نسخه‌های قدیمی اپلیکیشن قابل رویت نیست، بنابراین اگر قادر به پیدا کردن باشگاه نیستید، با به‌روزرسانی اپلیکیشن می‌توانید در باشگاه ثبت‌نام کنید.

پس اگر هنوز عضو باشگاه نشده‌اید، همین حالا ثبت‌نام کنید، شما مسافر ویژه این سفینه‌اید، قدرتان را می‌دانیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

74 نظرات
  1. رضا ضیا باقرزاده می گوید

    سلام.ضمن تشکر از خدمات خوب شما یک پیشنهاد داشتم. که اگر بعضی از مشتریان بطور اعتباری مبلغ را پرداخت نمیکنند باز شما لطف کنید به این مشتریان خدمات ویژه بدید . ممنونم از شما

  2. حسن پوراکان می گوید

    بنده به عنوان کاربری که ۵ساله ازتپسی استفاده
    میکنم با توجه به اینکه تاکسیهای اینترنتی یک
    بیزینس جدید محسوب میشود از عملکرد شرکت راضی هستم

  3. حسین ریحانی می گوید

    اصولا باشگاه مشتریان در کسب و کارهای اینترنتی ایرانی این جوری تعریف میشه که عمده هزینه کرد مشتری رو با بکشونیم تو سیستم خودمون با کمترین هزینه. چهار تا دونه کد تخفیف الکی که همین جوریش هم ریخته همه جا و کسی نمیخواد بندازیم تنگش و خلاص. کدهایی که تهش رو نگاه کنی، در اصل برای جذب مشتری جدیده تا واقعا منفعتی برای مشتری داشته باشه.
    یه جوری نوشته پاسخگویی فوری و تیکت، انگار دارن لطف میکنن که جواب منو میدن. وظیفه کسب و کارت اینه که جواب منو فوری بدی. نه اینکه وایسی صد بارماشین بگیرم بعدش.
    به جای این مثلا تکنیک های افزایش فروش و وفاداری مشتری، بهتر نیست روی توسعه محصول و بهبود درصد سفرهای موفق زوم کنید؟ تا من از هر ده بار درخواست تپسی با ۹بار سفیر پیدا نشد مواجه نشم؟
    واقعا باشگاه مشتریان خنده‌داره داره تو ایران. برید دو سه تا ایرلاین خارجی ببینید که جرات کردند باشگاه مشتریان راه بیاندازند و بعد به خودتون اجازه بدید که اسم این سه شنبه بازار کد تخفیف رو بزارید باشگاه مشتریان!
    البته میدونم نظرم هم منتشر نمیشه…

  4. رضاطیبی می گوید

    تپسی عالی است.باعث افتخاراست که عضو ویژه تپسی هستم..درودبرشما

  5. احمدرضا جلایر می گوید

    من اصلا متوجه نشدم که این چه امتیازی به همراه داره و کجا مشخصات ما رو دریافت میکنه

    1. زینب میرمالک (تیم تپسی) می گوید

      دوست عزیز، از طریق نرم افزار تپسی در قسمت منو، وارد سفینه تپسی شوید و با انجام سفر و دریافت ستاره از تخفیف های متنوع بهره مند شوید .

  6. امین می گوید

    لینک ورود به باشگاه خرابه

  7. مجید بابارحیم می گوید

    سلام کوشی من اپل هست متاسفانه وارد سفینه میشم کلا از برنامه میاد بیرون از اول باید وارد برنامه بشم

  8. وحید ابراهیمی می گوید

    ممنون از اپلیکیشن عالیتون،شما میتونید برای مشتریان ویژه اتون کد تخفیف ارسال کنید که تو سفر هامون ازشون استفاده کنیم .

  9. وحید ابراهیمی می گوید

    سلام وقت بخیر
    ممنون از اپلیکیشن عالیتون،شما میتونید برای مشتریان ویژه اتون کد تخفیف ارسال کنید که تو سفر هامون ازشون استفاده کنیم .

  10. علی نعیمی می گوید

    برنامه خوبیه