همخط، سرویس مینیبوس تپسی
همخط، سرویس مینیبوس و اتوبوس اشتراکی تپسی است. برای استفاده از این سرویس، مسافران میتوانند بلیط سفر خود را از پیش خریداری کرده و در روز و ساعت مشخصی شده، در ایستگاههای ویژه این سرویس حاضر شوند.
سرویس همخط، دارای ایستگاههای مشخص است و تعداد مسافران آن نسبت به سایر سرویسهای تپسی بیشتر است. بنابراین به دلیل اشتراکی بودن این سرویس بین چندین مسافر، هزینه سفر برای هریک از آنها بسیار کمتر است.
View this post on Instagram
برای استفاده از سرویس همخط اپلیکیشن خود را به روز رسانی کنید.
برای استفاده از سرویس همخط تپسی، لازم است ابتدا اپلیکیشن تپسی خود را بروزرسانی کنید. سپس اپلیکیشن خود را باز کرده و نزدیکترین ایستگاه این سرویس را پیدا کنید. برای این کار، کافی است علامت پین را روی نقشه حرکت دهید. در زمانی که پین به هیچ ایستگاهی نزدیک نباشد، علامت کوچک این سرویس در قسمت پایین و سمت راست اپلیکیشن، خاموش است. با نزدیک شدن به محل ایستگاهها، علامت این سرویس روشن میشود.
با قرارگرفتن پین روی نزدیکترین ایستگاه به مبدا شما، تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد. در اینجا میتوانید ایستگاه مبدا را انتخاب کنید.
پس از ثبت مبدا، تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد:
با لمس نوار بالای قسمت ثبت مقصد، میتوانید از بین ایستگاههای مشخص شده، مسیر مورد نظر خود را انتخاب کنید و مقصد را ثبت کنید.
حالا میتوانید سرویس همخط را از بین سرویسهای تپسی انتخاب کنید:
حالا با انتخاب ادامه فرآیند خرید، به بخش رزرو بلیت میروید، زمان مورد نظر خود را انتخاب کرده و هزینه سفر را پرداخت میکنید.
از قسمت منوی اصلی اپلیکیشن و قسمت سفرهای من، میتوانید بلیت کنونی و سایر بلیتهای خود را مشاهده کنید.
حتما به یاد داشته باشید که لازم است در روز و ساعتی که برای سفر خود انتخاب کردهاید، در ایستگاه مبدا حاضر شوید.
با نشان دادن بلیت خود به سفیر تپسی، میتوانید سفر خود را آغاز کنید.
نکات و قوانین مهم در مورد سرویس همخط تپسی:
- در دوران شیوع کرونا، تنها نیمی از ظرفیت خودروها استفاده خواهد شد.
- این سرویس در خطوط معین بین ایستگاههای مشخص شده روی نقشه فعالیت میکند.
- لازم است برای سفر در زمانهای معین شده، از قبل بلیت تهیه کنید.
- تا یک ساعت قبل از حرکت، می توانید سفر خود را لغو کنید.
- برای استفاده از این سرویس، لازم است در ساعت اعلام شده در ایستگاه مبدا حضور داشته باشید. در غیر این صورت، سفیر به مسیر خود ادامه خواهد داد و وجه پرداخت شده، عودت داده نخواهد شد.
- برای استفاده از سرویس همخط، اپلیکیشن تپسی خود را بهروزرسانی کنید.
مزایای استفاده از سرویس همخط تپسی:
- زمان حرکت ثابت و بهموقع
- مناسب برای سفرهای طولانی که در حمل و نقل عمومی، چند مسیر محاسبه میشوند.
- سرعت بالاتر و بدون معطلی نسبت به رفت و آمد عمومی
- مناسب برای رفت و آمدهای هرروزه (دانشگاه، محل کار و…)
سلام لطفا یه فکری برای ما که آیفون داریم هم بکنید اپلیکیشن تپ سی رو برامون راه اندازی کنید نسخه وب خیلی کند هست و اذیت کننده است
سلام اگر باشه خیلی مشتاق استفاده هستم
برای من که مشکل داره. انتخاب مبدا رو میزنم. میرم ادامه فرآیند. همون سرویس کلاسیک رو میزنه
Doos daram
حتما باید روز قبل خریداری شود؟
و پرداخت بصورت انلاین است؟
اینم مثل سرویس تاکسی تپ سی اول جا میندازین بعد گران میکنید
عدم استقبال بهترین گزینه انتخابی من است
ارزانی خودتان
درود و عرض ادب و احترام
خدا قوت
واقعا خیلی عالیه که هر روز یک ایده جدید و تفکرات بهتر در راستای ارائه خدمات به مسافران در اپلیکیشن تپسی ایجاد میکنید و در مقابل سفیران خود را هر روز بدتر از دیروز بیچاره و بدبخت تر میکنید
تا میتونید کاری کنید که از مبدأ تا مقصد بطور رایگان صورت گیرد اینطوری سفیران زودتر نابود میشن
ما که زورمون به هیچ کس نمیرسه
مثلا تخم مرغ گرون شده به سوپر مارکت میگیم چه خبره،،، یا گوشت یا… دیگه
اما خوراکمون کرایه ماشینه
رسما سفیر رو نابود میکنیم
البته چه حالی میده پشتیبانی زنگ میزنی
سفیر هم چیزی گفت سریع پشتیبانی را مطلع و از کار بیکارش میکنیم
تنوع بیشتر برابر است با اعصاب خرد شدن سفیران و مفت بران بیشتر
آفرین صد آفرین
شما کجا بودید تا حالا
لطفا از مبدأ میدان ونک به میدان الغدیر خیابان هنگام هم سرویس رفت و برگشت قرار دهید، با سپاس.
این کار خوب و جالبی هستش اما اینکه میگید ایستگاههای این طرح محدود هستش مشکل بزرگی هستش چون دوباره باید ی مسیر دیگه رو هزینه کنیم تا تازه به اون ایستگاه مورد نظر برسیم و اینکه ما نمی دونیم قیمت مسیرها چقدر هستش که بدونیم اصلا به صرفه هستش از این طرح استفاده کنیم یا نه . مثلا خود بنده مسیر کارم خ شریعتی خ مینا هستش منزلمان خ گرگان روزی فقط رفت رو ۱۳ هزار ت دارم کرایه میدم با تاکسی یا ماشین شخصی. اگه شما تو خ گرگان ایستگاهی نداشته باشید باز من یا امثال من باید دوباره کرایه ی اضافه بدیم و ممکنه هزینمون بیشتر بشه و این اصلا صرفه ی اقتصادی برای مردم نداره. به نظرم باید ی فکر اساسی برای بیشتر کردن ایستگاهها بکنید وگرنه فایده ای نداره.
سلام
من ساکن پرند هستم
اتوبوس هایی که اینجا برای حمل و نقل مردم استفاده میشه عموما فرسوده است، راننده ها بدون توجه به کرونا علاوه بر این که تمام ظرفیت اتوبوس رو سوار میکنن، سرپایی هم سوار میکنند. با وجود طولانی بودن مسیر، مردم بعضی وقت ها کف زمین و روی دبه روغن میشینن
عاجزانه از شما به عنوان یک انسان خواهش میکنم تلاشتون رو برای رسیدن این ایده ناب به جاهایی مثل پرند و امثالهم بکنید
حدس میزنم که مقوله برون شهری کمی فرق کنه و نیاز به مجوزهای بیشتری داشته باشه ولی باور کنید نیاز قشر متوسط به احترام، قشری که هر روز بیشتر از دیروز در حال تحقیر شدنه، جنبه اخلاقی و البته مالی این مطلب رو توجیح میکنه
با سپاس