در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

شما احتمالا یکی از دو تخلف زیر را انجام داده‌اید:

1.تقلب در انجام سفر و پرداخت کمیسیون

هر گونه اقدام در راستای عدم پرداخت کمیسیون سفرهایی که انجام داده‌اید، تخلف بوده و شناسایی و در حساب کاربری شما به عنوان پیشینه ثبت می‌شود. این اقدامات می‌تواند انجام سفر لغو شده و یا اتمام سفر پیش از رسیدن به مقصد باشد.

2.ایجاد سفرهای ساختگی

ایجاد سفرهای ساختگی جهت دریافت پاداش طرح‌های تپ‌سی و همچنین استفاده از فیک GPS (Fake GPS) به سرعت شناسایی می‌شود. در این صورت شما نه تنها پاداش را دریافت نمی‌کنید بلکه به دلیل انجام فعالیت غیرمجاز، حساب کاربری‌تان را در خطر مسدود شدن قرار می‌دهید.
انجام هر یک از این تخلفات می‌تواند به جریمه و مسدود شدن حساب کاربری شما منجر شود.

در صورتیکه به دلیل تخلف مشمول جریمه شدید و یا حساب کاربری‌تان مسدود شد، از تماس با پشتیبانی خودداری و برای پیگری مورد به یکی از دفاتر آموزش تپ‌سی در شهر خود مراجعه کنید.

آدرس دفاتر تپسی

به عنوان یک سفیر، لازم است به قوانین مربوط به کار در تپ‌سی پایبند باشید.
تهعد به این قوانین، هم به بهبود و تداوم درآمد شما کمک می‌کند و هم از جدی‌ترین اولویت‌های شرکت برای حفظ اعضای خانواده سفیران تپ‌سی است.
فراموش نکنید که این قوانین در راستای عادلانه کردن شرایط کاری برای همه سفیران، داشتن درآمد مستمر در تپ‌سی و ادامه فعالیت و همچنین تامین امنیت سفیران و مسافران در نظر گرفته شده و رعایت آن برای خود شما سودمند است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

119 نظرات
  1. امیرشریفی می گوید

    بنده هیچ کدوم از این تخلفات انجام ندادم وحسابم مسدود شده شما به خاطر چرت پرتای یک معتاد که من به خاطر فوشهایی که اس مس کرده تو او این فرصت حتما از اون آدم شکایت میکنم حساب من مسدود کردید قبل از اینکه اینکه انجام بدید اول تخلف بندر و ثابت کنید ممنونم من یه عکس از فشهای اون احمق براتون میفرستم بعد قضاوت کنید سپاس گذارم

  2. سعید صادقی دستجردی می گوید

    سلام.
    حساب من خیلی وقته مسدود شده.
    علت چیست؟

    ممنون

  3. سعید صادقی می گوید

    سلام.من مسدود شده ام.علت چیست؟

  4. حسین می گوید

    من هیچکدوم از خطاها رو انجام ندادم

  5. حسین می گوید

    امید به همکاری با تبسی دارم

  6. حسین می گوید

    من در تپسی نه سفر تقلبی انجام دادم و نه پورسانت برای سفر ندادم

  7. حسین می گوید

    من به کار با تپسی نیاز دارم اگر کار نکنم مشکل خانوادگی پیش میاد

  8. حسین می گوید

    من اصلادو مورد بالا رو نمیدونستم

  9. علی می گوید

    کاربرد ی غیر فعال شود؟ امکان داره فعال کنید ممنون میشم

  10. محمود سلیمی می گوید

    سلام من راننده اسنپ باکس هستم چند وقت پیش یه سرویس خورد که ۳تا بسته از قصابی گرفتم ببرم تحویل مشتری بدم اولین بسته بردم تحویل مشتری بدم متسفانه مشتری باتوجهه با اینکه میدونست بسته که سفارش داده اون نیست ولی چون بیشتر بود از من گرفت چیزی نگفت دومی ادرس بردم تحویل بدم تا سفارش بردم دادم گفتش من چیزه دیگه سفارش داده بودم من تازه متوجه شدم بسته اول با دوم جابه جا شده که اومشتری دومی گفت من کنسل میکنم سفارشم نمیخوام منم به اولی زنگ زدم گفتش ببخشید من اشتباه کردم نگفتم به شما این سفارش من نبود فردا بیا تحویل بگیر من بسته سوم بردم تحوبل دادم که دیگه گوشیم خاموش شد کرایه من ۵۹هزارتومان بود که نه کرایه گرفتم بعد فردا اون قصابی گفتم که جریان چطوری شد گفتم ۱۸۰گرم رون مرغ بود بیارم گفتش به درد ما نمیخوره خلاصه اسنپ نه از من سوال کرد که چه اتفاقی افتاده همینجوری حساب منو مسدود کردن من فقط خواستم بگم که خیلی ادمهای باوجدانی گزاشتن تو پشتیبانی برای خودشون حکم اجرا میکنن بدون اینکه هنوز کلامی با بنده حرفی زده باشن یاعلی …