در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

شما احتمالا یکی از دو تخلف زیر را انجام داده‌اید:

1.تقلب در انجام سفر و پرداخت کمیسیون

هر گونه اقدام در راستای عدم پرداخت کمیسیون سفرهایی که انجام داده‌اید، تخلف بوده و شناسایی و در حساب کاربری شما به عنوان پیشینه ثبت می‌شود. این اقدامات می‌تواند انجام سفر لغو شده و یا اتمام سفر پیش از رسیدن به مقصد باشد.

2.ایجاد سفرهای ساختگی

ایجاد سفرهای ساختگی جهت دریافت پاداش طرح‌های تپ‌سی و همچنین استفاده از فیک GPS (Fake GPS) به سرعت شناسایی می‌شود. در این صورت شما نه تنها پاداش را دریافت نمی‌کنید بلکه به دلیل انجام فعالیت غیرمجاز، حساب کاربری‌تان را در خطر مسدود شدن قرار می‌دهید.
انجام هر یک از این تخلفات می‌تواند به جریمه و مسدود شدن حساب کاربری شما منجر شود.

در صورتیکه به دلیل تخلف مشمول جریمه شدید و یا حساب کاربری‌تان مسدود شد، از تماس با پشتیبانی خودداری و برای پیگری مورد به یکی از دفاتر آموزش تپ‌سی در شهر خود مراجعه کنید.

آدرس دفاتر تپسی

به عنوان یک سفیر، لازم است به قوانین مربوط به کار در تپ‌سی پایبند باشید.
تهعد به این قوانین، هم به بهبود و تداوم درآمد شما کمک می‌کند و هم از جدی‌ترین اولویت‌های شرکت برای حفظ اعضای خانواده سفیران تپ‌سی است.
فراموش نکنید که این قوانین در راستای عادلانه کردن شرایط کاری برای همه سفیران، داشتن درآمد مستمر در تپ‌سی و ادامه فعالیت و همچنین تامین امنیت سفیران و مسافران در نظر گرفته شده و رعایت آن برای خود شما سودمند است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

119 نظرات
  1. حامدمیربک می گوید

    سلام من همین که ثبت نام کردم واسه تپسی بعدازیکی دوروزحساب مسدودشدهیچ کاری وتخلفی انجام ندادم بایدچطوری بفهمم دلیل مسدودی چیه

    1. زینب میرمالک (تیم تپسی) می گوید

      دوست عزیز، لطفا برای پیگیری مسدودیت از طریق نرم افزار تیکت ثبت کنید.

  2. علیرضا می گوید

    اینادیگه‌خیلی‌پروهستندسفر۱۰تومانی
    را۳۰۰۰برمیدارند‌بازم‌ناعادلانه‌‌طرف‌مسافر‌می‌گیرندکه‌معلوم‌نی‌ازکجادلش‌پره‌سر‌راننده‌خالی‌میکنه

  3. سعید اکبری می گوید

    سلام الان منم از اسنپ انداختنم بیرون خدا رو شکر الان تهران زنجان کار میکنم روزی ۹۰۰ هزار کار میکنم خدا رو شکر میکنم که از اسنپ انداختنم بیرون

  4. سید فرشید می گوید

    ۱۰۸ نظز؟؛؟!
    به یکی از این نظرات پاسخ داده نشده . حداقل به وبلاگ نویستون بگید یک پاسخگوی خودکار الکی اینجا طراحی کنه و مردم رو پاس بدید مثلا به معاونت غذا و دارو … که یارو الکی خوش باشه .‌‌‌‌.
    من با لیسانس حسابداری معدل ۱۷/۱۳ دارم مسافر کشی میکنم ، اونوقت جواب هم نمیدید؟؟؟

  5. سید فرشید می گوید

    خیر بنده اصلا خلافی مرتکب نشدم ، پیام آمد که سوء پیشینه ی شما مشکل دارد و من رفتم دفتر پلیس +۱۰ دوباره سوء پیشینه رو گرفتم و به شماره ی تلگرام درج شده ارسال کردم ولی هیچکس پاسخگو نیست …

    و من فکر میکنم که اینجا هم پاسخگو نخواهید بود …

    1. کاربر می گوید

      امیدوارم سرنگون بشید هیچ کاری نکردم مسدود میکنید پرایدصفر انداختم زیر پای شما حالا الکی مسدود میکنید من که راضی تون می سپارم به خدا

  6. کیوان محمد رحیم پور می گوید

    سلام خسته نباشید
    خیر اتفاقا بالاترین امتیاز رو هم داشتم
    تسناد تو یایگانیتون موجوده
    من میخواستم بیام از برنامه بیرون و چون تو منو تنظیمات بودم اشتباهی خروج رو زدم و کلا از حساب کاربریم خارج شدم

    1. محمد مومنی می گوید

      سلام من راننده اسنپ بودم و یک خانمی به من زنگ زد و عکس فرستاد و من بلاک کردم و ایشون زنگ زدن به اسنپ شکایت کردن من حتی چت ایشون رو هم دارم که چقدر التماس میکردن ..و متاسفانه بدون هماهنگی و تماس اسنپ با اینجانب بنده رو لغو داعم کردن ..

  7. اسماعیل بهرامی می گوید

    بنده حساب کاربریم مسدود شده راهنمایی نمایید

  8. باقر می گوید

    باسلام…. ایا دونفر با حساب کاربری جدا میتوانند بایک ماشین ثبت نام کنند؟؟

    1. صبا دزیانیان می گوید

      بله

  9. کوروش می گوید

    با سلام ب تمام عوامل زحمتکش مخصوصا رانندگان تودار و باسوادی ک برای تامین معیست خانواده‌شان تلاش میکنن و بقولی از صب تا شب دنده میچاقن تا شاید سنگینی زندگی آبرومند کمی کاهش یابد.
    اینجانب یک پدر مسولم ک بارها از صفر شروع کردم دوسال در تبسی عرق ریختم بارها با جیب خالی و باک خالی ب امید مبالغی مثل ده هزار تومن مسیر صعب العبور و دراز را تا مبدا رفتم و با لغو سفر توسط مسافر روبرو شدم فقط یک راننده تبسی درک میکنه ک با باک خالی ب امید مسافر رفتن و لغو پس از رسیدن مبدا چ مزه ای داره و دهها مورد نازاحت کننده برای راننده ک پایه و بیس سفره ی گردانندگان تبسی است .
    متاسفانه با یک سرچ ساده در گوگل اموزشهای متعدد شکایت از راننده با جزییات حقوقی بالا میاد ولی یک جا شکایت از مسافر ومهمتر از همه شکایت ازتیم پشتیبانی و رای صادره از ایشان وجود ندارد.
    یک مسافر فیک با ارائه گزارش فیک و ساختگی براحتی حساب من را مسدود کرده و موجب قطع همکاری از سوی تبسی شده بدون اینک از راننده یک کلمه راجع ب صحت ماجرا ج‌ویا شوند بنده از همین طرق خواهان اعتراض ب تصمیم گرفته شده هستم
    از مسولین ذیربط درخواست میکنم شکایت من را رسیدگی کنند

  10. مهدی باباعلی نیا کشتلی می گوید

    باسلام خدمت شما همکاران گرامی تپسی، ضمن قدردانی از زحمات بی شائبه شما ، میخواستم به عرضتان برسانم حساب بنده برای مدتی مسدود شده لذا خواهشمندم اقدامات لازم را برای بازگشایی حساب بنده انجام فرمایید.تعهدکتبی هم داده ام لذا تمامی امورات بنده با کار کردن در این شرکت سپری می‌شود که متاسفانه مدتی ست شرایط سختی دراموراقتصادی زندگی برایم افتاده است.لطف بفرمایید هرچه زودتر مساعدت فرمایید

    1. علیرضا می گوید

      اینادیگه‌خیلی‌پروهستندسفر۱۰تومانی
      را۳۰۰۰برمیدترند‌تازه‌تلب‌کارم‌هستمد‌طرف‌جنایت‌میکنه‌یه‌همچین‌تعهد‌نمیکیرند