در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

شما احتمالا یکی از دو تخلف زیر را انجام داده‌اید:

1.تقلب در انجام سفر و پرداخت کمیسیون

هر گونه اقدام در راستای عدم پرداخت کمیسیون سفرهایی که انجام داده‌اید، تخلف بوده و شناسایی و در حساب کاربری شما به عنوان پیشینه ثبت می‌شود. این اقدامات می‌تواند انجام سفر لغو شده و یا اتمام سفر پیش از رسیدن به مقصد باشد.

2.ایجاد سفرهای ساختگی

ایجاد سفرهای ساختگی جهت دریافت پاداش طرح‌های تپ‌سی و همچنین استفاده از فیک GPS (Fake GPS) به سرعت شناسایی می‌شود. در این صورت شما نه تنها پاداش را دریافت نمی‌کنید بلکه به دلیل انجام فعالیت غیرمجاز، حساب کاربری‌تان را در خطر مسدود شدن قرار می‌دهید.
انجام هر یک از این تخلفات می‌تواند به جریمه و مسدود شدن حساب کاربری شما منجر شود.

در صورتیکه به دلیل تخلف مشمول جریمه شدید و یا حساب کاربری‌تان مسدود شد، از تماس با پشتیبانی خودداری و برای پیگری مورد به یکی از دفاتر آموزش تپ‌سی در شهر خود مراجعه کنید.

آدرس دفاتر تپسی

به عنوان یک سفیر، لازم است به قوانین مربوط به کار در تپ‌سی پایبند باشید.
تهعد به این قوانین، هم به بهبود و تداوم درآمد شما کمک می‌کند و هم از جدی‌ترین اولویت‌های شرکت برای حفظ اعضای خانواده سفیران تپ‌سی است.
فراموش نکنید که این قوانین در راستای عادلانه کردن شرایط کاری برای همه سفیران، داشتن درآمد مستمر در تپ‌سی و ادامه فعالیت و همچنین تامین امنیت سفیران و مسافران در نظر گرفته شده و رعایت آن برای خود شما سودمند است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

119 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    تپسی یا اسنپ فقط طرف مسافر رو میگیره و به راننده ارزش نمیذاره. تا زمانی ک در اسنپ یا تپسی مشغول به کار هستین هیچ اختیاری ندارین و مثل برده ها باهاتون رفتار میکنن.

  2. روح اله داورزنی می گوید

    خیلی جالبه یه مسافر روانی هر توهینی که بخواد به راننده میکنه و اگه راننده بهش محل هم نزا ره طرف هر چی میخواد به تپ سی گزارش میده و جالبتر اینکه تپ سی حساب راننده رو مسدود میکنه

  3. omid می گوید

    امروز بعد از پنجاه بار تماس با پشتیبانی و صرف هزینه ۶ هزار تومن شارژ باز هم موفق نشدم شکایتم از مسافر رو به گوش تپ سی برسونم
    واقعا خیلی مسخرس که برای جایی کار کنی و حتی بهت گوش ندن

  4. امین می گوید

    من بالای ۲۰۰۰ هزار سفر بزای تپسی رفتم . امروز یه حیوون رو رسوندم ، جای تشکر مثل الاغ در و با جفتک بست . فحشم داد . منم بهش پیام دادم گفتم شعور نداری حالا تپسی من بدبختو تنبیه کرده . واقعا چقدر غیر عادلانست که بخاطر یه روانی من کارمو از دست بدم . درک میرم اسنپ.

  5. رضا می گوید

    تپ سی خیلی مسخرس. اصلا بتوچکاره من مسافر تکراری سوار کردم. بیخود کردی مسافر تکراری دادی که منو مسدود کنی. زورت گرفته دو روز پاداش ۴۵ تومنی گرفتم ازت. با این نرخای مسخرت و مسافت های طولانیت

  6. سلام حساب من برای خلافی ک انجام دادم مسدود شده چیکار باید بکنم می گوید

    مسدودیت

  7. بهزاد سرچاه می گوید

    با تپ‌سی دیگه کار‌نمیکنم بدرد نمیخوره به شما هم پیشنهاد میکنم کار نکنید با تپسی فقط اسنپ خوبه

  8. ناشناس می گوید

    متاسفانه بدلایل نا معلوم حساب من رو مسدود کردن نمیدونم چرا ،مجبورم برم با اسنپ کار کنم

  9. مهدی می گوید

    قبول کنین، مردم ما فرهنگ قضاوت درست و صحیح رو ندارن، پس بهتره نمره دهی از یک تا ده حذف بشه و مسدودیت کار با تپسی برا اساس شکایت و قضاوت کارشناس باشه،

  10. ناشناس می گوید

    نحوه امتیاز دهی خیلی مسخرست.چون سلیقه ای هستش.طرف گوشیش هنگ مکنه ا امتیاز میده.