تراکنش های مالی و واریز درآمد رانندگان تپسی
در این مقاله به توضیح فرآیند و جزئیات تسویه درآمد رانندگان و برطرف کردن مشکل اعتبار منفی می پردازیم.
اعتبار در تپسی به چه معناست؟
مبلغ اعتبار شما، شامل مجموع درآمد سفرهای اعتباری پس از کسر کمیسیون سفرهای اعتباری و نقدی است.
واریز درآمد رانندگان تپسی چگونه است؟
رانندگان تپسی میتوانند به دو روش درآمد خود را به حسابشان واریز کنند.
1-تسویه روزانه
2-تسویه در لحظه
واریز اعتبارها، 72 ساعت پس از ثبت شماره شبا با اولین موعد واریزی سفیران برای شما انجام خواهد شد.
تسویه روزانه رانندگان چگونه است؟
مبلغ کارکرد روزانه شما تا ساعت 24 روز جاری محاسبه شده و روز آینده بین ساعت 16 الی حداکثر ساعت 24 به حساب بانکی شما واریز خواهد شد. به عبارت دیگر، واریز اعتبار هر روز در روز بعد انجام خواهد شد.
لازم به ذکر است واریز اعتبار سفیران از شنبه تا پایان روز چهارشنبه انجام می شود و درآمد روز پنجشنبه و جمعه در روز شنبه واریز خواهد شد. همچنین واریزی ایام تعطیلات رسمی بعد از تعطیلات انجام می شود.
برای مشاهده جزئیات راهنمای ثبت اطلاعات بانکی خود برای تسویه حساب کلیک کنید
نکات مهم درباره تغییر شماره شبا در برنامه رانندگان تپسی
در صورت تغییر شماره شبا، واریز اعتبار بین 24 ساعت الی 72 ساعت به تعویق خواهد افتاد. همچنین واریز اعتبار به حساب بانکی شما به مدت 72 ساعت به شماره شبای قبلی انجام می شود.
حداقل اعتبار برای تسویه حساب چقدر است؟
واریز اعتبار درآمد رانندگان به حساب بانکی آنها در صورتی انجام خواهد شد که اعتبار تپسی آنها مبلغی بیش از 10 هزار تومان باشد. همچنین با توجه به اعلام بانک مرکزی جهت عدم امکان واریز مبالغ کمتر از 5000 تومان، در صورتی که نوع پرداخت شما روزانه باشد، مبلغ اعتبار شما میبایست بالای 15000 تومان باشد تا واریزی به حساب بانکی شما صورت گیرد .
کمیسیون تپسی
میزان کمیسیون سفرهای رانندگان تپسی 15 درصد هزینه سفر است، که بعد از انجام سفر از اعتبار شما کسر خواهد شد.
چنانچه پرداخت هزینه سفر به صورت نقدی صورت گرفته باشد، مبلغ کمیسیون از اعتبار حساب شما در تپسی کسر خواهد شد و اگر اعتبار تپسی شما کمتر از مبلغ کمیسیون باشد، اعتبار شما منفی خواهد شد.شما میتوانید تا حداکثر منفی 20 هزار تومان اعتبار منفی داشته باشید، چنانچه اعتبار منفی شما بیش از این مبلغ باشد، درخواست سفر برای شما ارسال نخواهد شد.
برای مشاهده مراحل پرداخت اعتبار منفی سفیران کلیک کنید.
قدردانی
در برنامه مسافر تپسی، گزینهای به نام قدردانی وجود دارد. که چنانچه درخواست دهنده مایل به قدرادانی از شما سفیر عزیز باشد، میتواند تا 50 درصد هزینه سفر را به شما پرداخت کند.
در صورتی که درخواست دهنده مبلغی را با عنوان قدردانی از شما، پرداخت کند، این مبلغ در صفحه درآمد شما قابل مشاهده است و کمیسیونی از آن کسر نمیشود و کل آن مبلغ متعلق به شماست.
با سلام از زحمات شما
آیا می شود میزان اعتبار باقی مانده را از ۵۰۰۰ تومان به ۱۰۰۰۰ تومان تغییر بدهید
باتشکر فراوان
افزایش اعتبار
داداش هرچی میزنم تو صفحه بانکی نمیره هیچکسم نیست جواب بده بهم هرچی تماس گرفتم فقط شارژمو تموم کردن قطع شده
صفحه برای افزایش اعتبار باز نمیشود
بی نهایت سپاسگزارم از لطف شما ک زحمت کشیدید انشالله اجرتان با امام حسین باشه ک بفکر هم نوع خود هستید حالا این اموزش خیلی مفید رو شما تهیه کردید یا کس دیگه ب هر حال جنبه خوبی داره پایدار باشید