در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

تغییر مشخصات خودرو و اطلاعات فردی رانندگان

رانندگان تپسی می‌توانند برای تغییر مشخصات خودروی خود، به راحتی و از طریق تیکت (پشتیبانی متنی درون برنامه) اقدام کرده و در کمتر از 24 پاسخ خود را دریافت کنند. مراحل گام به گام ثبت تیکت برای تغییر اطلاعات در این مقاله شرح داده شده است.

مراحل تغییر مشخصات خودرو

برنامه رانندگان تپسی را در موبایل خود باز کنید و وارد قسمت پروفایل خود شوید.

پروفایل و حساب کاربری برنامه تپسی رانندگان

در این صفحه گزینه پشتیبانی را انتخاب کنید

با ورود به صفحه پشتیبانی، همانطور که در عکس زیر نشان داده شده است، گزینه تغییر اطلاعات خودرو یا حساب کاربری را انتخاب کنید.

تغییر اطلاعات خودرو در تپسی

با ورود به این صفحه زیر می‌توانید با توجه اطلاعاتی که باید تغییر کند، به صورت دقیق‌تر گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید، برای تغییر اطلاعات خودرو خود گزینه «تعویض خودرو، پلاک یا اطلاعات خودرو» را انتخاب کنید

در صفحه زیر تمام اطلاعات خواسته شده را وارد کرده و ثبت تیکت را بزنید.

تکمیل اطلاعات برای تغییر در اپلیکیشن تپسی

پس از ثبت تیکت، می‌توانید پاسخ خود را در قسمت تیکت‌های ارسالی مشاهده کنید.

تغییر شماره شبا و اطلاعات حساب

برای تغییر شماره و اطلاعات حساب خود، شما می‌بایست از صفحه درآمد و از قسمت تنظیمات تسویه، اطلاعات خود را ویرایش کنید.

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

106 نظرات
  1. مجید کیانی می گوید

    سلام من میخواستم تسویه در لحظه کنم ولی میزنه این گزینه برای شما فعال نیست چیکار کنم.ممنون میشم راهنمایی کنید.
    باتشکر

    1. زینب میرمالک (تیم تپسی) می گوید

      دوست عزیز، برای استفاده از پرداخت لحظه ای میبایست شماره شبای بانک های ملی، پاسارگاد و سامان، تجارت، صادرات و ملت را وارد نمایید. بعد از گذشت 24 ساعت کاری از ثبت شماره شبای بانک های ذکر شده امکان تغییر وضعیت واریز اعتبار از حالت روزانه به حالت لحظه ای، از قسمت «درآمد» نرم افزار سفیران، گزینه «تنظیمات تسویه اعتبار» وجود دارد. در صورت بروز مشکل از طریق نرم افزار تیکت ثبت کنید.

  2. مجید واقف می گوید

    سلام گوشی من شیائومی پوکو ایکس ۳ هست من نمیتونم با گوشیم تو تپسی یا اسنپ ثبت نام کنم اصلا داخل برنامه نمیشه و هی میپره بیرون .کد برام میاد میزنم دوباره بر میگرده از اول میگه شماره رو وارد کنید ولی با شماره خودم تو گوشی دوستم برنامه تپسی رو گرفتم خیلی راحت با شماره خودم وارد شدم . به نظر شما مشکل از کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لطفاً کمکم کنید

  3. روح اله عزابادی می گوید

    سلام الان خط من مسدود شده وبرنامه تپسی مجددا ریختم میخواهم شماره تلفت تغییر بدهم چیکار کنم

    1. زینب میرمالک (تیم تپسی) می گوید

      دوست عزیز، لطفا جهت پیگیری با شماره 1630 داخلی 3 تماس بگیرید.

  4. پیام می گوید

    پیامک 5 رقمی برام ارسال نمیشه چیکار کنم

    1. شیما زند (تیم تپسی) می گوید

      دوست عزیز، برای دریافت کد تایید می بایست در صورتی که از فیلتر شکن استفاده میکنید حتما خاموش نمایید. از سرعت اینترنت خود اطمینان حاصل کنید. حتما از اینترنت تلفن همراه خود جهت ارسال کد تایید استفاده نمایید. به این نکته توجه داشته باشید پیامکهای تبلیغاتی بسته نباشد و تلفن همراه شما ظرفیت برای دریافت sms را داشته باشد.

  5. علی می گوید

    آیا امکانش هست با ماشینی در تپسی کار کنم که به نامم نیست
    اگر میشه چطوریه و چه کاری باید کنم

    1. زینب میرمالک (تیم تپسی) می گوید

      دوست عزیز بله، امکان انجام فعالیت با خودرویی که به نام شما نباشد نیز وجود دارد. اگر سفیر شرکت هستید لطفا از طریق تیکت در نرم افزار اطلاعات خودروی جدید خود را جهت انجام تغییرات ثبت کنید تا پیگیری لازم از جانب واحد پشتیبانی صورت گیرد. اگر میخواهید به عنوان سفیر ثبت نام کنید، با در دست داشتن مدارک هویتی و خودروی خود به همکاران جذب میدانی مراجعه کنید یا از طریق لینک ثبت نام سفیر جدید اقدام به ثبت نام نمایید.

  6. حسین می گوید

    سلام. برای تغییر خودرو تمام مراحل را طی می کنم ولی وقتی ثبت تیکت می کنم خطا می دهد و می نویسد عدم دسترسی به شبکه

    1. زینب میرمالک (تیم تپسی) می گوید

      دوست عزیز، لطفا یک بار برنامه خود را حذف نصب کنید و مجددا نصب کنید. سپس تصاویر رو در گالری ذخیره کنید و مجددا امتحان کنید.

  7. مانی می گوید

    سلام من خط ۰۹۱۲بوده فروختم.الان مجدد آپ تپسی نصب کردم نمیتونم واردشم چون شماره قبل واگذارکردم حالا بخوام تغییرو ثبت و جدید شماره تپسی رانندگان انجام بدهم چکار باید بکنم مرسی

    1. زینب میرمالک (تیم تپسی) می گوید

      دوست عزیز، لطفا با شماره 1630 داخلی 3 تماس بگیرید.

  8. علیرضا می گوید

    سلام تصویر رضایت نامه مالکیت حقوقی چیه ؟

    1. زینب میرمالک (تیم تپسی) می گوید

      دوست عزیز، تصویر رضایت نامه برای خودروهایی میباشد که متعلق به سازمان یا ارگانی باشد.

  9. H.A می گوید

    سلام
    بعد از آپدیت کردن برنامه دیگه کد تایید برای من ارسال نمیشه و به حساب کاربری دسترسی ندارم،چکار باید کنم؟

    1. زینب میرمالک (تیم تپسی) می گوید

      دوست عزیز، برای دریافت کد تایید می بایست در صورتی که از فیلتر شکن استفاده میکنید حتما خاموش نمایید. از سرعت اینترنت خود اطمینان حاصل کنید. حتما از اینترنت تلفن همراه خود جهت ارسال کد تایید استفاده نمایید. به این نکته توجه داشته باشید پیامکهای تبلیغاتی بسته نباشد و تلفن همراه شما ظرفیت برای دریافت sms را داشته باشد.

  10. محمداکبری می گوید

    با سلام وقتتون بخیر ..میخاستم مدیریت تپسی رو ببینم چجوری باید بگیرم ..پشتیبانی
    شهرستان آباده هستم۰۹۱۹۷۷۱۹۰۴۶