در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

فعال‌سازی رمز دوم پویا بانک آینده

 

مشتریانی که گوشی هوشمند یا اینترنت بانک دارند

استفاده از اپلیکیشن دریافت رمز دوم یکبار مصرف «ریما»

 وبسایت بانک آینده

۱- مراجعه مشتری به سایت بانک و دریافت برنامه رمز یکبار مصرف از روی سایت بانک آینده براساس سیستم عامل گوشی.

۲- نصب برنامه بر روی گوشی مطابق راهنمای نصب.

۳- ثبت شماره موبایل در دریافت کد فعالسازی برنامه از طریق پیامک.

۴- تخصیص رمز یا الگو (Pattern) برای ورود به برنامه رمز یکبار مصرف.

۵- مراجعه مشتری به یکی از دستگاه های خودپرداز بانک آینده و انتخاب منوی «عملیات رمز» و «فعالسازی رمز یکبار مصرف اول/دوم» به منظور دریافت بخش اول کد فعالسازی برای رمز اول/دوم کارت. (در صورت انطباق شماره تلفن همراه ثبت شده بر روی دستگاه خودپرداز با شماره همراه در اختیار بانک، بخش اول کد فعال‌سازی از طریق رسید به مشتری ارائه خواهد شد. )

۷- ثبت بخش اول کدفعالسازی دریافت شده از دستگاه خودپرداز (در رسید چاپی) بر روی برنامه رمز یکبار مصرف. ( ۸ رقمی)

۸- دریافت بخش دوم کد فعالسازی از طریق پیامک.

۹- ثبت بخش دوم کد فعالسازی دریافت شده از طریق پیامک بر روی برنامه رمز یکبار مصرف. (۱۲۰ رقمی)

 

مشتریانی که فاقد گوشی هوشمند هستند

۱- مراجعه مشتری به یکی از دستگاه های خودپرداز بانک آینده و انتخاب منوی «عملیات رمز» –> «فعالسازی رمز یکبار مصرف دوم» –> «روش پیامک» به منظور دریافت کد فعالسازی برای رمز دوم کارت. (در صورت انطباق شماره تلفن همراه ثبت شده بر روی دستگاه خودپرداز با شماره همراه در اختیار بانک، کد فعال‌سازی از طریق رسید به مشتری ارائه خواهد شد.)

۲- دریافت کد فعال‌سازی از دستگاه خودپرداز در رسید چاپی. ( ۸ رقمی)

۳- ارسال کد فعال‌سازی دریافتی به سرشماره ۳۰۰۰۹۴۰.

۴- دریافت پیغام «ثبت نام شما با موفقیت انجام شد»

مشتریانی که قادر به فعال‌سازی رمز دوم یکبار مصرف به صورت غیرحضوری نیستند

با مراجعه حضوری به شعب این بانک می‌توانید از کمک‌های کارشناسان برای تکمیل فرآیند فعال‌سازی استفاده کنید.

شماره تماس : ۸۵۹۳۰

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 نظرات
  1. فاطمه بیات می گوید

    دریا

  2. غلامرضا می گوید

    خیلی خوب

  3. غلامرضا می گوید

    ‌.

  4. احمد می گوید

    اینا اصلأ فکر کسانی که گوشی هوشمند ندارن ،را نکردن ،وقتی که تو کشور از قبل
    چیزی برنامه ریزی نمیشه ،میشه همین ،طرف شب میخوابه صبح ی دستور میده تمام ،در ضمن تمامی بانکها را یکپارچه نکردن ،و هر بانکی ساز خودش را میزنه ،و هرکدوم میگن باید اپلیکیشن خود بانک را نصب کنی ،سوال اینجاس اگه یکی با ۸ بانک مختلف کارکنه باید ۸ تا نرم افزار دانلود و نصب کنه ،تازه هر اپلیکیشن موقع نصب میخواد دسترسی پیدا کنه به تمام فایلهای شخصی ،نمیدونم چرا!!!!؟؟؟ واگه اجازه دسترسی ندیم ،نصب نمیشه واین آخر توهین به شعور ماست ،،مسولین نرم افزاری باید مثل نرم افزارگوگل اندیکتور عمل کنن که چند حساب را به یک اپلیکیشن نصب میکنه و یکی برای همه ست، خواهشن بزارید این آی تی من های مملکت یکم تو فضای اینترنت تحقیق کنن بعد راهکار بدن

  5. محمود قطمیری می گوید

    مسخرس

  6. مهر می گوید

    بانک صادرات هم نرمافزار ریما رامعرفی کرد ونصب کردم وبرای بانک صادرات فعال شده ایا با همان برنامه ریما که نصب کرده ام برای بانک اینده هم قابل قبول است وباید مجددا اینبار به خودپرداز بانک اینده رجوع کنم ایا ریما برای این دوبانک است وقابل استفاده است چگونه؟

  7. هایده .روستایی می گوید

    سلام ،اپلیکیشن ریما بانک آینده را دانلود کردم اما باز نمیشه

  8. عباس علی میرشکار می گوید

    همه مراحل را انجام دادم موفق نشدم طبق معمول همه کارها ی مسوولین صرفا بی مسئولیتی است

  9. حسین بایرامی می گوید

    سلام خوبه

  10. محمد سعید یاری می گوید

    سلام من ریما نصب کرده ام اما گزینه از درگاه رمز ورودی را دریافت کنید چنین نشد تا حدی که من واتس تاپ آینده را پیدا کردم و گزینه بی ربطی که میامد براشون ارسال کردم ایکاش میشد برای شما هم ارسال میکردم چون نوشته بود کد گزینه شما۲میباشد و آقای عادل فر که مسؤل این مسئله هست از من خواست برایش ارسال کنم تا درستش کند تاکنون کاری نکرده