قابلیت جدید تپسی برای تعامل بهتر با سفیران ناشنوا
همزمان با هفته جهانی ناشنوایان، تپسی امکانی جدید ویژه رانندگان ناشنوا، به برنامه خود اضافه کرد.
با اضافه شدن این امکان، مسافر از ناشنوا بودن راننده مطلع شده و با اطلاع از این موضوع، در صورت نیاز به ارتباط با راننده به جای تماس تلفنی با او، میتواند از پیامک استفاده کند.
این امکان جدید در اپلیکیشن تپسی به دلیل مشکلاتی که برای برقراری ارتباط مسافران با رانندگان ناشنوا و کم شنوا ایجاد میشد، اضافه شده است.
پیش از این، برخی از کاربران شبکههای اجتماعی به این موضوع اشاره کرده بودند که بدون اطلاع از ناشنوا بودن راننده، با او تماس گرفتهاند و با توجه به عدم پاسخگویی از سمت راننده، عصبانی شده یا سفر را لغو کردهاند.
با اضافه شدن این امکان جدید تپسی، در صورتی که درخواست سفری توسط یک راننده ناشنوا قبول شود، پیامی برای مسافر ارسال میشود که به او میگوید راننده ناشنواست و چنانچه به برقراری ارتباط با او نیاز دارد، از گزینه ارسال پیامک استفاده کند.
تپسی پیش از نیز برای دسترسپذیر کردن خدمات خود برای افراد دارای معلولیت، اقدامات متنوعی انجام داده بود. دسترسپذیر کردن اپلیکیشن برای نابینایان، مطلع کردن راننده از ناشنوا بودن مسافر، مطلع کردن راننده از مسافر دارای ویلچر و همچنین کسر نکردن کمیسیون از راننده بابت انجام سفرهای مسافران دارای ویلچر، از دیگر اقدامات تپسی در این حوزه بوده است.
تپسی خیلی خوبه
چه کار خوبی. موفق باشید
خیلی هم عالی
دمتون گرم
سلام خسته نباشید خیلی خوبه خوشحالم ک همچین گزینه اضافه کردین افتخار میکنم بابت هر. قدمی ک برای دوستان ناشنوامون برمیدارین دمتون گرم
چقدر عالی
لطفا از خودروی معلولان ویلچر کمیسیون کم نکنبد
درود بر شما.
در قسمت پرداخت هزینه سفر دچار سردرگمی شدم
نرم افزار این امکان را داد که اعتبار را افزایش دهم اما پراخت نشد . مجبور شدم دوباره سفر رو به نقدی تغییر داده و پرداخت کنم
Aali
عالیه/خداقوت
عالی توضیح دادی ممنونم درد ما متوجه شدید