در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

پشتیبانی متنی و ثبت تیکت تپسی

رانندگان تپسی می‌توانند با ثبت تیکت مشکل خود را با کمک پشتیبانی تپسی ظرف حداکثر 24 ساعت حل کنند. ثبت تیکت می‌تواند راه‌حلی برای مشکل شما را در زمینه‌های متفاوتی همچون تغییر پلاک و اطلاعات خودرو، وسیله جامانده در خودرو، مشکلات نرم‌افزاری، تسویه حساب و امورمالی، سهمیه بنزین و … باشد.

مراحل ثبت تیکت در نرم‌افزار سفیران تپسی

ابتدا وارد قسمت پروفایل نرم‌افزار خود شوید و سپس بر گزینه پشتیبانی بزنید.

 با ورود به این صفحه و با توجه به مشکلی که با آن روبرو شده‌اید، گزینه مرتبط را انتخاب کنید.

 با ورود به قسمت مورد نظر، گزینه‌ی دقیق‌تری را که به صورت پیش فرض در نرم‌افـزار قرار داده شده است، مشاهده و انتخاب کنید.

 بعد از تکمیل اطلاعات درخواست شده، می‌توانید تیکت مورد نظر خود را ثبت کنید.

 تیکت مورد نظر شما ثبت شده است و شما می‌توانید با ورود به این قسمت، تمام تیکت‌های خود را مشاهده کنید.

پس از ثبت تیکت ، همان روز جواب مورد نظر خود را درون نرم‌افزار دریافت خواهید کرد.

برای استفاده از دیگر راه های ارتباطی با پشتیبانی تپسی کلیک کنید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

29 نظرات
  1. سعید می گوید

    سلام بنده ثبت نام کردم بعداز یکهفته اهراز هویتم تایید نشده ده بار سوپیشینه گرفتم تاچندوقت پیش شرکت زامیاد بودم چیزی شده خودم خبر ندارم یااطلاعات شما خیلی سری است

    1. زینب میرمالک (تیم تپسی) می گوید

      دوست عزیز، لطفا جهت پیگیری این مورد از طریق نرم افزار تیکت ثبت کنید.

  2. رضااکبری می گوید

    سلام من ثبت نام کردم ولی بخاطر داشتن سوءپیشینه کاربری من مسدود شد یعنی افراد مثل من باید بریم بمیریم ،خواهشن یه راهکاری بزارید.
    بزارید طرف ۳ماه ازمایشی کار کنه طبق امتیازی که تو این مدت در کارنامه کاریش ثبت میشه تصمیم گیری کنید،خیلی ممنونم

    1. زینب میرمالک (تیم تپسی) می گوید

      دوست عزیز، لطفا از طریق نرم افزار تیکت ثبت کنید تا راهنمایی لازم خدمت شما انجام شود.

  3. زهراعابدینی می گوید

    سلام خسته نباشید من حدودا یک هفته هست ثبت نام کردم ولی بشدت مشکل سوخت دارم خواهش میکنم کمک وراهنمایی کنید چطورمیتونم دوگانه سوز کنم
    خانم هستم ۴۵ ساله ازتهران

  4. صادق ایزدی می گوید

    با سلام. تمام مدارک را جهت ثبت نام تبسی ثبت کردم و‌بعد از مدتی نوشت ثبت نام انلاین برای شما راننده تبسی امکان پذیر نیست . اگر ممکن است با توجه به کرونا و … مشکل را بررسی و انلاین حل کنید.‌ممنونم

  5. elirezasadeghiy@gmail.com می گوید

    سلام من چند روز ثبت نام کردم ولی به خاطر ی مشکلات نتوانستمف فعال باشم مشکل سوخت دارم چقدر باید کارکنم که بتوانم دوگانه گاز بهم تقلب بگیرد

    1. زینب میرمالک (تیم تپسی) می گوید

      دوست عزیز، لطفا جهت پیگیری این مورد از طریق نرم افزار تیکت ثبت کنید.

  6. مسعود مستانی می گوید

    سلام وقت بخیر من ثبتنام کردم و یک هفته مشغول کاربودم بعدازیک هفته برام پیام اومد شما احراز هویت نشدید…گناه من چیه در نوجوانی حدود 30سال پیش در یک دعوا دسته جمعی به ناحق برام پرونده کیفری درست کردن ..اونموقع من 15سالم بود الان برام سابقه درست کردن…والا نمیدنم چی بگم

  7. ابراهیم می گوید

    سلام الان یک هفته هست حساب کاربری منو مسدود کردید به خاطرامتیازکم وگفتیدویدیو آموزشی رانگاه کنم واخربه سوالات پاسخ بدهم من چندبارپاسخ دادم گفتیدتا۲۴ساعت حسابتون فعال می‌شود نشده رسیدگی کنید

  8. علی رضا می گوید

    سلام من چند وقتی بود غیر فعال بودم الان میخواهم فعال شوم نمیتوانم،نه تیک ارسال میشود نه میتوانم با دوستان ارتباط برقرار کنم.

    1. صبا دزیانیان می گوید

      سفیر عزیز لطفا نرم‌افزار خود را پاک کنید و اخرین ورژن نرم افزارسفیران را نصب کنید

  9. رشیدخانبلوکی می گوید
  10. راه‌های ارتباطی سفیران با تپسی - وبلاگ تپسی

    […] مراحل ثبت تیکت […]