در کمتر از ۱۰ دقیقه سفیر تپسی شوید!

شما احتمالا یکی از دو تخلف زیر را انجام داده‌اید:

1.تقلب در انجام سفر و پرداخت کمیسیون

هر گونه اقدام در راستای عدم پرداخت کمیسیون سفرهایی که انجام داده‌اید، تخلف بوده و شناسایی و در حساب کاربری شما به عنوان پیشینه ثبت می‌شود. این اقدامات می‌تواند انجام سفر لغو شده و یا اتمام سفر پیش از رسیدن به مقصد باشد.

2.ایجاد سفرهای ساختگی

ایجاد سفرهای ساختگی جهت دریافت پاداش طرح‌های تپ‌سی و همچنین استفاده از فیک GPS (Fake GPS) به سرعت شناسایی می‌شود. در این صورت شما نه تنها پاداش را دریافت نمی‌کنید بلکه به دلیل انجام فعالیت غیرمجاز، حساب کاربری‌تان را در خطر مسدود شدن قرار می‌دهید.
انجام هر یک از این تخلفات می‌تواند به جریمه و مسدود شدن حساب کاربری شما منجر شود.

در صورتیکه به دلیل تخلف مشمول جریمه شدید و یا حساب کاربری‌تان مسدود شد، از تماس با پشتیبانی خودداری و برای پیگری مورد به یکی از دفاتر آموزش تپ‌سی در شهر خود مراجعه کنید.

آدرس دفاتر تپسی

به عنوان یک سفیر، لازم است به قوانین مربوط به کار در تپ‌سی پایبند باشید.
تهعد به این قوانین، هم به بهبود و تداوم درآمد شما کمک می‌کند و هم از جدی‌ترین اولویت‌های شرکت برای حفظ اعضای خانواده سفیران تپ‌سی است.
فراموش نکنید که این قوانین در راستای عادلانه کردن شرایط کاری برای همه سفیران، داشتن درآمد مستمر در تپ‌سی و ادامه فعالیت و همچنین تامین امنیت سفیران و مسافران در نظر گرفته شده و رعایت آن برای خود شما سودمند است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

119 نظرات
  1. امید گروسی می گوید

    حسابم مسدود شده بخاطر لغو سفر تو رو خدا درستش کنید ۳ ماه نمیتونم درستش کنم چیکار کنم

  2. هادی گزمه شماره ملی2020274728 می گوید

    سلام حساب کاربری من الان ۱ سال بیشتره قطع کردن قرار بود از تهران وصل کنن خبری نشد بی زحمت ی پیگیری انجام بشه

  3. هادی گزمه می گوید

    سلام حساب کاربری من الان ۱ سال بیشتره قطع کردن قرار بود از تهران وصل کنن خبری نشد بی زحمت ی پیگیری انجام بشه

  4. Sama می گوید

    نه مسافر وسط راه پیاده کردم نه مشاجره کردم نه پول اضافه گرفتم وسط راه توقف داشته توقف نزده چیزی نگفتم ماسک نداشته ماسک دادم پول تپسی نداشته نگرفتم باز منو مسدود کردند روزی هزار بار نفرین من پشت تپسیه که اینقدر الکی به مسافرها بعا میده خیلی کرایه به صرفه هست مسافرها رو هم پررو کرده اینقدر مسافرها حسود و تنگ نظرن تپسی هم یکطرفه قضاوت میکنه خدا رو خوش نمیاد یه زن که تپسی کار میکنه یعنی اینقدر فشار مالی روش هست اینقدر بدبخته که کار میکنه یه زن سرپرست خانواده مریض سرطانی هستم که برای خرج درمان کار میکنم هیچکس رو هم ندارم تنهای تنها تو این شهر انصاف نیست که الکی مسدود میکنید خدا ازتون نگذره

  5. ایمان سلیمانی راد می گوید

    با سلام.بنده با اقرار به ساختن سفرهای ساختگی و ارتکاب اشتباه در این خصوص، خواستار لغو محدودیت استفاده از اپلیکیشن و رفع انسداد حساب کاربری ام ، به روش غیرحضوری هستم‌.. در صورت امکان راهنمایی بفرمائید..
    با تشکر..

  6. اصغرشاحسین مطلق می گوید

    سلام سامانه من مسدودشده به علت عدم پرداخت کمسیون باهرروشی واردمیشم نمیشه پرداخت کرد

  7. روپن اخ می گوید

    با سلام من ۲ساله با اسنپ کارمیکنم وپاداش وتشویق هم گرفتم تا به حال هم هیچ مشکلی ازبابت مسدودشده حساب نداشتم ولی تپسی به خاطر امتیازپایین یک ساله حسابموبسته

  8. مهردادترابی می گوید

    سلام،بنده حساب کاربریم متاسفانه باوجوداینکه همیشه سعی کردم نمرم بالای۹باشه ولی بدلیلی که اصلابرای مشخص نیست مسدودشده،هرچقدرهم پیگیری کردم کسی بهم نمیگه علتش چی بوده،واقعابایدچیکارکنم

  9. مهدی علیپوریان می گوید

    سلام
    من تو تپسی ثبت نام کروم فقط آدرس اشتباه زدم
    الان مسدود شده
    چکار کنم درس بشه
    ممنون میشم کمک کنید

  10. میثم می گوید

    من هیچ کدوم از این تخلف ها روانجام ندادم فقط با پلاک شهرستان داشتم درحالی ک چند سال هست ساکن تهرانم نهایت یه کد رهگیری واسه خونه میخواستن چرا مسدود میکنن من نمره بالای ۹ داشتم خیلی بی انصافی هست