آدرس دفاتر اماکن
تهران:تهران ، شریعتی ، نرسیده به خیابان ملک ، اتاق اصناف تهران
رشت: میدان شهرداری
تبریز: لیل آباد،بلوار آزادی،خ. لاله زار،خ. صائب تبریز
اصفهان: خیابان رودکی جنب کلانتری 15
كرمان: چهار راه کاظمی،خیابان قدس،خیابان معلم،ابتدای خیابان بعد از بانک قوامی
ارومیه: خیابان ناحیه خیابان قلی پور جنب ستاد مبارزه با مواد مخدر
شیراز: میدان ولیعصر، بلوار مدرس،کاوه
ساری: بلوار پاسدارن ، قبل از میدان امام ، فرماندهی انتظامی
بابل :میدان بسیج ، خیابان بسیج 16
قائم شهر: روی به روی ایستگاه راه آهن ، فرماندهی انتظامی
کرمانشاه :چیامیرزا ، بلوار گذرنامه ، بعد از خبابان 220
مشهد: بلوار امام خمینی، بلوار آخوند خراسانی، آخوند خراسانی 19
یزد: میدان آزادی،ابتدای بلوار شهید صدوقی،پل نواب،کوچه نواب،جنب اداره آگاهی استان یزد
اهواز: امانیه، خیابان مدرس بین خیابان فاطمی و خیابان نو
کرج: میدان نبوت – رو به روی پارک نبوت اداره اماکن و امنیت اخلاقی استان البرز
قم: میدان امام خمینی – خیابان امام خمینی – نرسیده به نبش سی متری کیوانفر – سمت چپ – اداره اماکن استان قم





سلام
خیلی جالبه من توی اسنپ ثبت نام کردم هیچ مشکلی نبود و طی زندگی شخصی خودم کوچکترین مشکل عقیدتی و بزه کاری نداشتم و ۲۴ ساله به صورت قراردادی توی یک هتل متعلق به وزارت دفاع کار میکنم که همه جوره رفتار و کردار ما رو آنالیز کرده بعد اماکن صلاحیت منو تایید نمیکنه آدم خندش میگیره مشخص است همه چی الکی هست
خیلی مزخرف وبدردنخورهست برنامه پوجتون
ممنون باتشکر
درود بر شما پیام اومده بیام ادرس تهران را پیدا کنم ومدارک بیارم تهران ادرس ندارید
سلام
در سال ۱۳۷۴
سرباز سپاه بودم یک خودرو چپ کردم هفت روز زندان بودم تا نوبت دادگاهی
که چهل روز اضافه خدمت و پنجاه هزار تومان جریمه نقدی محکوم شدم
سلام
من چندین بار عدم سوء پیشینه گرفتم ولی متاسفانه هر بار باید برمپاک کنن ولی باز دفعهبعد دوباره همون میاد.آخرین سوءپیشینه من مال امساله تازه گرفتم اصلشدستمه.
عجیبه واقعا!!روچه حساب ودلیلی عدم صلاحیت دادن؟؟نه پرونده کیفری داشتم نه جرمی!!بعدیه مدت ضرروزیان وبیکاری بخاطرکرونا یه وام ویه ماشبن قسطی شریکی تهیه کردیم..خوبه مسافرکشیم میگن نکن.هزارهزار دزد وقاچاقچی واختلاس گرو..دارن راست راست راه میرن وهرکاری دلشون میخاد باملت وپول ملت میکنن انکار نه انگار.بعدیکی مثل مارو….اگه واقعیت داشت واین حرف درست بود کفری نمیشدم…خنده داره واقعا!ا
درود
من خداروشکر در هیچ جا سو سابقه ندارم و الان هشت ماهه در اسنپ کار میکنم وراضی هستم تپسی ثبت نام کردم باخودم گفتم کار میکنم حالا میگه صاحیتت رد شده واقعا خنده داره شما اینقد دقیق و موشکافانه عمل میکنید
سلام وخسته نباشید علت مسدوشدن حساب کاربری من چیه