باشگاه مشتریان تپسی با عنوان «سفینه تپسی» آغاز به کار کرد. تپسی، اولین تاکسی اینترنتی است که برای تمامی کاربران خود، یک باشگاه مشتریان ارائه داده است.
سفینه تپسی، چهار سطح مختلف دارد و تمامی کاربران تپسی میتوانند بسته به تعداد سفرهایی که طی فصل گذشته داشتهاند، در یکی از این سطوح قرار گیرند. سطوح سفینه تپسی عبارتند از زمین، ماه، خورشید و کهکشان تپسی. سفرهایی که در یک فصل میروید، امتیازهای شما در فصل بعد را تعیین میکنند.
شما با هر هزار تومانی که در سفرهایتان خرج میکنید، میزانی از ستاره را جمع میکنید. با عضویت در باشگاه مشتریان میتوانید ستارههایتان را خرج کنید. اگر روی «زمین» باشید، به ازای هر هزار تومان چهار ستاره و اگر به «ماه» رسیده باشید، به ازای هر هزار تومان هشت ستاره دریافت میکنید.
هر چه جایگاه شما در باشگاه مشتریان بالاتر باشد، میزان ستارهای که از هر هزار تومان به شما میرسد هم بیشتر میشود. اگر به «خورشید» رسیده باشید، به ازای هر هزار تومان ۱۲ ستاره و در «کهکشان» به ازای هر هزار تومان ۱۶ ستاره دریافت میکنید. شما با مجموع ستارههایتان میتواند از برندهایی که با تپسی در این پروژه همکاری میکنند، تخفیفهای مختلف دریافت کنند.
در باشگاه مشتریان تپسی، برندهایی چون فیدیبو، کرفس، اتاقک، شنوتو، فلایتو، تخفیفان، گلیتال و کشمون، محصولات خود را به اعضای این باشگاه با تخفیف ارائه میدهند.
این قابلیت تپسی، برای تقدیر از کاربرانی طراحی شده که همیشه به این برند وفادار بودهاند. در پاسخ به حس تعلق این کاربران که همیشه با تپسی سفر میروند، سفینه تپسی به پرواز درآمده است.
برای دریافت اطلاعات کامل و دقیق درباره سفینه تپسی، به اینجا مراجعه کنید.
برای عضویت در این سفینه و فهمیدن این که در کدام مقصد فضایی قرار دارید، به منوی اصلی اپلیکیشن مراجعه کرده یا اگر در حال حاضر با گوشی تلفن همراه خود این مطلب را مشاهده میکنید، روی این لینک کلیک کنید.