باشگاه مشتریان تپسی راه اندازی شد

باشگاه مشتریان تپسی با عنوان «سفینه تپسی» آغاز  به کار کرد. تپسی، اولین تاکس اینترنتی است که برای تمامی کاربران خود، یک باشگاه مشتریان ارائه داده است.

سفینه تپسی، چهار سطح مختلف دارد و تمامی کاربران تپسی می‌توانند بسته به تعداد سفرهایی که طی فصل گذشته داشته‌اند، در یکی از این سطوح قرار گیرند. سطوح سفینه تپسی عبارتند از زمین، ماه، خورشید و کهکشان تپسی. سفرهایی که در یک فصل می‌روید، امتیازهای شما در فصل بعد را تعیین می‌کنند.

هر کاربر تپسی، با هر سفری که با تپسی طی می‌کند یا هر مبلغی که در تپسی خرج می‌کند، تعدادی امتیاز دریافت می‌کند که با مجموع آن‌ها می‌تواند از برندهایی که با تپسی در این پروژه همکاری می‌کنند، تخفیف‌های مختلف دریافت کنند.

در باشگاه مشتریان تپسی، برندهایی چون دیجی‌کالا، پارس آنلاین، تخفیفان، چیلیوری، تیوال، سینما تیکت، گلیتال و نوار، محصولات خود را به اعضای این باشگاه با تخفیف ارائه می‌دهند.

این قابلیت تپسی، برای تقدیر از کاربرانی طراحی شده که همیشه به این برند وفادار بوده‌اند. در پاسخ به حس تعلق این کاربران که همیشه با تپسی سفر می‌روند، سفینه تپسی به پرواز درآمده است.

برای دریافت اطلاعات کامل و دقیق درباره سفینه تپسی، به اینجا مراجعه کنید.

برای عضویت در این سفینه و فهمیدن این که در کدام مقصد فضایی قرار دارید، به منوی اصلی اپلیکیشن مراجعه کرده یا اگر در حال حاضر با گوشی تلفن همراه خود این مطلب را مشاهده می‌کنید، روی این لینک کلیک کنید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *